{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

hvad skal jeg vælge af kradsetræ? {{forumTopicSubject}}

har fundet to som kunne være meget interessante

http://www.zooplus.de/shop/katzen/kratzbaum_katzenbaum/kratzbaum_gross/kratzbaum_gross_ueber180cm/276702

og

http://www.zooplus.de/shop/katzen/kratzbaum_katzenbaum/kratzbaum_gross/kratzbaum_gross_180cm/348983

hvad ville I tage?
det skal lige siges at valget kun står imellem disse to. Har tjekket så mange sider nu, og valgtet bliver på zooplus, dels er prisen god og dels så holder træer ikke for længe her i huset. Om de koster 3000 eller 1000 eller det er noget jeg har fået gratis.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad skal jeg vælge af kradsetræ?
  • #2   16. maj 2014 Nummer 2. Hvis ellers der var en ordentlig køje (altså med rand hele vejen rundt) kunne jeg godt finde på at købe det.

Jeg kan huske at Jette har fortalt, at træerne med vandhyacint-flet lugter smiley , så træet i første link ville aldrig komme inden for dørene her. Synes også det ser for spinkelt ud.

• #3   16. maj 2014 Jeg ville klart vælge nr. 2..

Dels fordi jeg syntes det er pænest og ser mest anvendeligt og holdbart ud, men særligt også fordi jeg tror nr. 2 træ meget hurtigt bliver grimt, for det der flet noget vil da hurtigt blive kradset til pindebrænde og ligge over hele huset..

• #4   16. maj 2014 min mor siger også nr 2 - det er jo hendes stue

så det bliver nr 2, når vi nu flytter

• #5   16. maj 2014 Nr 2 smiley

Jeg har nr et, det stinker ret meget som nyt og flettet blev slidt op på under et år smiley så det er lidt afpillet nu smiley

profilbillede
  • #7   16. maj 2014 som kradsetræer bruger de stammerne ude i løbegården, så det er ikke et problem. Det som er jobbet for træet skal være at de kan lege i det, og sove i det.
    men dem jeg har i dag bruger de da gerne til at kradse i, også selvom at pælene ikke er så lange - så ligger man bare på maven og gør det.

desuden er det ikke det eneste. Jeg køber to nye nu hvor vi flytter, og beholder de to gamle jeg har. Så i alt får de 4 store kradsemøbler + jeg har to stammer stående (dem skifter jeg jævenligt), og så har de så løbegården også.
    de har også en måtte som de bruger + en måtte som de bruger men som ikke lige var til dem - og der er forskel på dem både i farven og materiale.

så de mangler nu ikke ligefrem noget de små rovdyr - her er et af deres nuværende

profilbillede
  • #8   17. maj 2014 Mine bruger flittigt de 2 væg krads jeg har og som er store nok til, at Manne kunne strække sig fuldt ud og lidt til smiley ja kradsetræet er kun sovepladser smiley

profilbillede
  • #9   17. maj 2014 Jeg ville nok vælge nummer 2 (:

Kommentér på:
hvad skal jeg vælge af kradsetræ?

Annonce