{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Andre med mor og voksen barn {{forumTopicSubject}}

nu sidder man og læser om alle de nyfødte killinger, og så kan jeg ikke lade være med at tænke på om der er andre som har valgt at beholde et barn eller mere

Frida fik for 7 år siden 3 killinger, som vi valgte at beholde alle sammen af. Desværre har vi mistet to af dem til sygdom, men vi har da stadig Rosa. Og de to mor og barn, de hygger sig virkelig. vasker hinanden og alt sådan noget
værre var Mulle som vi mistede til kræft, for hun fik lov til at sutte på sin mor. den store unge.
Og mor Frida ja hun er bare med på den der leg hele tiden. Det sjove er at hun var endelig holdt op, men da børnene var omkring 1 års tid, var der noget balade om natten, og så skulle Frida lige pludselig have alle sine børn.Hankatten Thomas han ville da overhovedet ikke det der. Men pigerne var lige med på den

Men sjovt at man selv har et sæt som gør det stadig. For på internattet stod man pænt og fortalte hvor dum ide det var at have mor og killing, fordi morkatten normalt vil smide killingen hjemmefra. og så står man der med en kat som har sit barn stadig væk

Men er der flere som har gjort det ?

Her er så lige et billede af de to tosser


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre med mor og voksen barn
  • #1   18. maj 2014 lige et mere

    profilbillede
  • #2   18. maj 2014 Ja, jeg har haft beholdt 3 "killinger".

    Den første var dog flasket op, og dvs. at hun intet forhold havde til sin mor.

    Den anden var enebarn og møgforkælet af sin mor, og han fik lov til at ligge hos hende, hvis han kunne finde ud af at opføre sig pænt. Mormis har jeg dog valgt at give min venindes pige, fordi der kunne hun få mere ro og opmærksomhed.

    Den tredie var enebarn, og da han var knap 3 uger gammel, gad hans mor ham ikke mere. Senere da han var ungkat, kunne de dog godt ligge ved siden af hinanden. Han går nu sammen med drengene, så vi ikke får ups'ere.


  • #5   18. maj 2014 alle mine har også været under kniven.
    men da frida kom stod vi også og overvejet at hun bare skulle blive ordnet med det samme. Hun var jo ikke ligefrem lige over. Men da vi faktisk aldrig selv har haft killinger, og hun har nogle fine farver, ja så blev svaret at vi skulle prøve. Vi har jo også Cinnamon som er fra samme kuld som Frida (dermed også flaskebarn) og så har vi storbror Speedy. Og alle har samme farve
    det var så også kun meningen at vi skulle beholde Mulle, den eneste med samme farver som mor, men pga sygdom ja så kunne vi ikke komme af med de to andre. Havde også kravet at de to skulle ud sammen da de virkelig var gode venner.

    Men i dag har vi så kun Rosa og mor.


  • #6   18. maj 2014 Jeg har teoretisk set ikke prøvet det, når jeg siger teoretisk er det fordi, at det kuld jeg havde som teenager da var planen at vi beholdt 2 killinger, men uheldet var ude og hankillingen blev kørt ned da han var 12 uger og mismor blev kørt ned en uge senere desværre, så hunkillingen forblev alene tilbage..

    Men min morbror havde en hunkat som fik killinger og de beholdt en hunkilling af hende og de 2 gik fint i spænd sammen, "killingen" fik lov at die ved mis mor i 2 år, og eneste grund til at det stoppede var at mismor blev syg og måtte aflives, ellers havde hun nok fået lov så længe der var mælk smiley


  • #7   18. maj 2014 Det sjove er at selvom at Mulle fik lov til at sutte, så var der jo ikke noget mælk, men det var bare det hygge de havde
    rosa det er mere hygge og vask.


  • #8   18. maj 2014 Ææhh - jo mange gange smiley
    Men:
    Det var da jeg var barn/teenager, for vi havde en meget monogam hankat der havde en fast kæreste..... og når hun havde født tog Mitti alle killinger med hjem, ja faktisk var han en rigtig god far, for det var ham der præsenterede dem for min mor - og ja, man slår jo ikke killinger ihjel, dem beholder man selv smiley
    På et tidspunkt bestod husstanden af 6 katte = 3 kuld = 1 far!
    Dengang var man bare ikke så hurtig ude med kniven som man er i dag smiley
    Jeg har præsteret at sove i en enkeltseng med 6 katte.......
    (Der er altid plads til en mere der bruger.......)


  • #9   18. maj 2014 Nåeh.. det var jo en missemor ikke en missefar smiley

  • #10   18. maj 2014 Har ikke selv prøvet killinger, men har mødt 5 generationer af hunkatte hos min bimse opdrætter,,, nu er der så " gået huld i rækken" men de 2 ældste er 14 og 17 år.

  • #11   18. maj 2014 Begge mine er ordnet, så ingen mor/datter her (: Men hende jeg fik Misling af have både Mislings mor og mormor.

Kommentér på:
Andre med mor og voksen barn

Annonce