{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Hvem mangler kat?... {{forumTopicSubject}}

Jeg var i morges ude for at gå morgen tur med hunden da der under en bil sidder en kat, som den person jeg er skal jeg selvfølgelig som altid prøve at snakke med den.
Katten der sad under bilen mindede meget om en Hellig Birma, kan selvfølgelig ikke se om den var renracet da jeg ikke har megen forstand på det.
Katten kom ud og snakkede, den virkede faktisk ikke bange for min hund, men når den løb pustede den sig dog lidt op. Den var meget kælen fik ikke lige set om det var en han eller hun, det kunne godt se ud til at den havde øjenbetændelse i det ene øje, og en enorm flåt/tæge der sad på dens højre forben, og så virkede den ret tynd, i øvrigt så den meget ung ud, den lignede faktisk lidt en killing, og en af dens kendetegn var nok at den fra næsen og op havde nogen små hvide hår smiley

Katten er set i Ikast på et grønt areal mellem Ternevej og Svaneparken.
Hvis der ikke er nogen der henvender sig om at det er deres kat og at de har helt styr på det, tar jeg ud og leder igen senere i dag, og ser om jeg kan få et billed af den smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem mangler kat?...
  • #1   24. maj 2014 Hejsa, godt du forsøger at hjælpe katten. Lav et halsbånd og sæt dit Tlf.nr og "ring til mig" på kom på,katten hvis du kan og sæt et par gode opslag op, så afventer du om evt ejer - eller anden bekymret ringer til dig. Hvis det ikke sker, så er der noget galt og katten skal hjælpes smiley Prøv evt af fremlyse katten på facebook - der er Netværk for efterlyste dyr og Efterlysning af dyr.

Kommentér på:
Hvem mangler kat?...

Annonce