{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.018 visninger | Oprettet:

Hvem mangler en kat som er løbet hjemme fra {{forumTopicSubject}}

Navn; vi kalder den toffy
alder: omkring fem år
øremærkning: nope
halsbånd: nej
vægt: 12 kilo
køn: hunkat
fundet: i Vanløse Kbh
farve: den er brun orange stibet med en hvid trekant i hoved den er meget kælen og TYK Så der er nogle der mangler den den lå i vores kælder
skriv hvis i mangler en kat


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem mangler en kat som er løbet hjemme fra
  • #1   19. jul 2011 Ja men det har jeg først mulighed for efter sommerferien

  • #2   19. jul 2011 Den bor vel i nabolaget.... så spørg naboer om de kender nogen, der ejer denne kat.

    ellers tjek efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk (og andre steder, hvor dyr kan tænkes at være efterlyst), og ring til dyrlæger og internater og hør ad om de har fået henvendelser fra dens ejer. Og hold øje med om der er efterlysningsopslag i kiosker o.a.
    Kan også være den er chippet. Men mon ikke den bor lige i nærheden, og er gået ind i jeres kælder for at tage sig en lur, og selv går hjem igen....


  • #3   21. jul 2011 den er meget kælen men den er ikke chippet har haft den med til dyrelægen og fået den tjekket.
    vi prøvede at slippe den fri udenfor og følge efter den for at se hvor den gik hen, men man kan tydeligt se den ikke er vant til at være udenfor.
    og da jeg fik at vide at der lå en kat i kælderen sagde de at den havde ligget der i en uge uden mad og vand den var helt sløv da jeg tog den op og den lugtede råddent ligesom gammlt vådt tøj så den har nok ligget der siden det store regnvejr


  • #4   21. jul 2011 vi har lige fundet den på det link du sendte

  • #5   21. jul 2011
    Lea N **og da jeg fik at vide at der lå en kat i kælderen sagde de at den havde ligget der i en uge uden mad og vand den var helt sløv da jeg tog den op og den lugtede råddent ligesom gammlt vådt tøj så den har nok ligget der siden det store regnvejr**

    WHAT?! Har nogen ladet en kat ligge i deres kælder en uge uden at give den mad og vand?!!!!


    Lea N **vi har lige fundet den på det link du sendte**

    Du mener den var efterlyst på www.dyrenesbeskyttelse.dk ? smiley

    Hvad så, har ejeren hentet den? Eller hvordan går det katten nu?


  • #6   21. jul 2011 Du ved hvad jeg mener? Og de kommer og henter den på søndag

  • #7   21. jul 2011 vildt de vil vente helt til på søndag med at hente den... var det min kat ville jeg sætte himmel og helvede i gang med at få den hentet i en vældig fart...

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #8   21. jul 2011 lea N...Hvor er det dejligt at høre. smiley Hvilken by kom katten fra,? Havde hun løber langt væk hjemmefra? smiley


  • #9   21. jul 2011 Lea **Og de kommer og henter den på søndag**

    Heldigt at du kan passe den indtil da. De må være meget glade og taknemmelige over at du har hjulpet deres kat, går jeg ud fra.


    Janni **var det min kat ville jeg sætte himmel og helvede i gang med at få den hentet i en vældig fart... **

    Ja, samme her da!!

    Lea **og da jeg fik at vide at der lå en kat i kælderen sagde de at den havde ligget der i en uge uden mad og vand**

    Bringer det lige op igen, for jeg er da helt rystet. Du har forhåbentlig skrevet forkert, eller?...







Kommentér på:
Hvem mangler en kat som er løbet hjemme fra

Annonce