{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nyt kattefoder fra orijen
  • #1   1. jun 2014 LOOOOOOOL!!!

"ORIJEN REGIONAL RED Cat er baseret på fersk kød og frugt og bær , ligesom katte ville møde i deres naturlige miljø.

ORIJEN REGIONAL RED Cat består af Black Angus-oksekød , vildsvin , Alberta lam, arv svinekød og bison - altsammen fra lokale ranches og gårde og som er godkendt til mennesker, det bliver leveret frisk hver dag, så de er fyldt med friskhed."

Ja, mange af mine katte plyndrer da i hvert fald både hindbærbuskene og jordbærplanterne om sommeren - ligesom de hyppigt hjembringer bison'er og andre lignende byttedyr....

Ja ja, jeg hader den slags tåbelig reklame.. Men derudover ser det nu ud til at være et ok godt foder smiley

• #4   1. jun 2014 Synes det lyder som et godt nok foder smiley men det er lidt dyrt.

Mht fedt/protein indhold, så er dette taget fra linket under indhold:

Der er 4060 Kcal/kg
    Kalorierne i Orijen Regional Red Cat er distribueret for at give det bedst mulige helbred. Det betyder 40% fra protein, 18% fra frugt/grøntsager og 42% fra fedt.

Synes ikke der er meget protein i og fedtindholdet er højt, men hvis ens kat fungerer på det og ikke får splattermave, så er jeg sikker på at det er godt smiley

Eva: smiley :D smiley (jeg har en kat der stjæler mine pomelo-frugter, men har aldrig set nogen røre bær eller slagte bison eller vildsvin)

• #5   1. jun 2014 Louise - 80% kød betyder at 80 % af protein indholdet er fra kød. Fedt er på 20% og protein er på 40%. Sammenligner du f.eks. med Specific, så vil du se at stort set alt deres protein i foderet er fra planter. De 3 første indgredienser på Specifics foder har intet med kød at gøre smiley

Maja - Hehe smiley Mht fedt så er 20 % ikke meget, de fleste tørkost foder mærker hsr bare Alt for lidt ifht kattens naturlige diæt, der indeholder en del mere (15-35% fedt) smiley

• #6   1. jun 2014 Eva, ja hov smiley Kom også til at se et andet sted og der står 20.. Det lyder også mere normalt.
    Kom til at læse under indhold istedet for analyse og der står der 42 %, hvilket jeg syntes lød af meget.
    Selvom jeg bestemt ikke er fedtforskrækket på mine kattes vegne.

Men det lyder som noget godt foder og råvarerne der er brugt lyder da i top smiley

Synes dog det er sjovt der er cikorierod (inulin) i, men det er vel pga fibrene.

• #7   1. jun 2014 Orijen kan købes til rimelige penge på zooplus.fr .
    Ved køb af 2 poser er prisen nede på ca. 48 kr. kg.Der er fri fragt ved køb over 99€ , de har dog ikke den nye variant endnu.

• #8   1. jun 2014 Jeg bruger Orijen, men kan se den er en anden,, køber på zoopluds, og jeg bruger den på grund af det høje protein indhold, men jeg blander jo altid 2-4 slags smiley
    Reklame tekst er jo bare reklame smiley

Kommentér på:
nyt kattefoder fra orijen

Annonce