KG-info: Nu bliver statusbeskeder endnu sjovere! {{forumTopicSubject}}
Vil du gerne følge med i hvad dine venner og følgere laver? Det kan du nu! Vi har netop lanceret en ny ”stream” på forsiden, hvor du kan se indhold fra dine venner og følgere. Under ”Venner” kan du se ALT det indhold dine venner og følgere opretter, og på den måde se relevant indhold for dig. I fanen ”Seneste” kan du se alt det nye, der bliver oprettet på siden – fra statusbeskeder over forumemner til videoer.
Statusbeskeder har fået nogle fede nye funktioner, som du også finder i streamen under både ”Seneste” og ”Venner”.
Du kan nu:
1: Skrive statusbesked direkte fra streamen
2: Tilføje et billede til din statusbesked
3: Kommentere på statusbeskeder
4: Synes godt om statusbeskeder og kommentarer
Disse muligheder er kun mulige fra fanerne ”Seneste” og ”Venner” på forsiden.
Alt dette kan også gøres fra vores nye APP - download den her:
https://itunes.apple.com/us/app/bazoom/id873054339?mt=8
De nye funktioner er stadig en BETA-version , og derfor vil vi meget gerne høre jeres feedback, samt håber at I vil melde fejl ind her i tråden, hvis I skulle opleve nogle af disse.
Mvh. Rikke/KG
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 20 Svar: 315
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 20 Svar: 315
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.750
Jeg har fået fjernet statusbeskeder , og kan så undre mig over at andre kan puste til ilden uden konsekvens
Enig Lotte
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Jeg er helt enig med Lotte! Der er andre SÅ meget vigtigere ting, som Bazoom kunne have valgt at pille ved i stedet for at forsøge at lege socialt medie..
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Jeg har ingen venner tilknyttet KG, da jeg af princip ikke er venner med nogen på sociale medier som jeg ikke kender i virkeligheden, for hvordan kan man kalde nogen en "ven" når man ikke kender dem????
Jeg er helt enig med Lotte andre tiltag havde været langt mere gavnlige..
*Deri blandt at tråde kun kunne slettes af HA (selvfølgelig efter eget ønske også, men at der skulle en HA indover til at godkende sletning)..
*At katte kun kunne sættes under en race når den har stamtavle..
*Og så syntes jeg det kunne være rart at kunne "tagge" andre brugere i tråde, så man kunne "hive" en bruger ind i en tråd man syntes var vigtig for personen eller hvor personen kunne have en gavnlig betydning for tråden..
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
jun 2006
Og den med at tråde kun kan slettes med hjælp af en HA'er kunne med fordel integreres på ALLE bazoom's fora..
maj 2007
jun 2006
maj 2007
KG-info: Nu bliver statusbeskeder endnu sjovere!