655 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Laura ryster? Laura ryster?

Hej alle!

Min lille Laura ryster rigtig tit, når hun ligger sig lidt eller bare nyder livet.
Hun spiser, drikker og leger, som en skøn killing og hun er super kælen.
Hun er dog ikke glad ved at blive kløet på maven. Men det er hverken min mors eller fars kat heller ej vild med. Så ved ikke helt om det bare er fordi hun måske bliver "over stimuleret" eller hvordan.
Kan det måske være indebrændt "krudt"??

Har vedhæftet Video, den ligger på min profil.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Laura ryster?
  • #1   16. jun 2014 Det er de færreste katte, der kan lide at blive kløet på maven. I det hele taget forudsætter det 100% tillid for at kat at lade sig røre på maven.

Og så skal man ikke "klø", men efterligne missemors lange, blide slik - også når man rører den andre steder på kroppen.

Tænk på din egen mave. Hvad vil være rarest: En stor hånd, der nulrer og klør dig eller stryger dig blidt?

PS: Jeg synes nu ikke, hun ryster påfaldende - måske en lille bitte smule, men katte kan både løbe og spjætte, når de drømmer.

• #3   16. jun 2014 hvad mener du helt præsist med ryster?

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #4   16. jun 2014 Jeg har ikke oplevet nogen af mine katte gøre sådan. Gør hun også det i vågen tilstand, for ser ikke ud til at hun rigtig sover i videoen.?

Beltane..Lisette J har lavet en video, som hun skriver

http://www.kattegalleri.dk/video/diverse_kat/10942-laura_ryster

• #5   16. jun 2014 Jeg kan ikke rigtig se noget på videoen

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #6   16. jun 2014 Det ligner små jag eller nogle små kramper, men jeg ved ikke hvad der gør det.
    Men du kunne jo prøve at sende videoen til din dyrlæge, så h"n kan fortælle dig om det er normalt. smiley

• #7   19. jun 2014 Hej alle

Dyrlægen sagde at jeg skulle se tiden an. For ud fra videoen kan de ikke rigtig bedømme og ud fra hendes opførsel, så er der intet.
    Men har overvejet at få taget en blodprøve af hende. Bare for en sikkerhedsskyld!

• #8   20. jun 2014 Nu har jeg kigget igen to gange, og jeg kan altså ikke se andet end hendes vejrtrækning.
    Hvis en kat har noget i pelsen (f.eks. lopper eller bare en flue, der kravler), giver den tit nogle små ryk i skindet.

Kommentér på:
Laura ryster?

Annonce