19. jan 2014 Følger: 16 Følgere: 426 Katte: 3 Emner: 105 Svar: 1.457
Øjne løber lidt i vand Øjne løber lidt i vand
Hej KG
Har lige et hurtigt spørgsmål. Har lige opdaget at Milos ene øje løber en lille bitte smule i vand, det er ikke slemt overhovedet. Han har ikke hoste og hans næse løber heller ikke. Han har heller ikke problemer med at åbne øjet heller. Det er først lige nu og her jeg har set det
Skal ned til min søster imorgen og har tænkt mig at kigge efter det når jeg kommer hjem igen, og hvis det stadig er der, vil jeg ringe til dyrlægen på mandag for lige at hører om det er noget der kræver dyrlæge
Vil bare lige hører jer om i har nogen forslag til hvad det kan være, eller om det evt bare kan være noget der lige har irriteret hans øje?
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Så længe væsken er klar og det ikke er fedtet snask der får øjet til at lukke, så ville jeg ikke umiddelbart være nervøs, men hold øje med det..
Han kan også have fået en lille bitte ridse på hornhinden, så fortsætter det weekenden over så snak med dyrlægen for så skal det være du lige skal dryppe med noget antibiotika for at forebygge betændelse i øjet, det har jeg været ude for med Tøsen, hun havde fået lavet en lille ridse og der løb hendes øje i vand, der var ikke betændelse i det, men fik nogle øjendråber for at forebygge..
jan 2014
Følger: 16 Følgere: 426 Katte: 3 Emner: 105 Svar: 1.457
Øjne løber lidt i vand