896 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Øjne løber lidt i vand Øjne løber lidt i vand

Hej KG

Har lige et hurtigt spørgsmål. Har lige opdaget at Milos ene øje løber en lille bitte smule i vand, det er ikke slemt overhovedet. Han har ikke hoste og hans næse løber heller ikke. Han har heller ikke problemer med at åbne øjet heller. Det er først lige nu og her jeg har set det smiley

Skal ned til min søster imorgen og har tænkt mig at kigge efter det når jeg kommer hjem igen, og hvis det stadig er der, vil jeg ringe til dyrlægen på mandag for lige at hører om det er noget der kræver dyrlæge smiley

Vil bare lige hører jer om i har nogen forslag til hvad det kan være, eller om det evt bare kan være noget der lige har irriteret hans øje? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øjne løber lidt i vand
  • #1   20. jun 2014 Hvis det blot er klar væske så kan han enten have fået et hår i øjet der genere eller han måske har fået lidt træk..

Så længe væsken er klar og det ikke er fedtet snask der får øjet til at lukke, så ville jeg ikke umiddelbart være nervøs, men hold øje med det..

Han kan også have fået en lille bitte ridse på hornhinden, så fortsætter det weekenden over så snak med dyrlægen for så skal det være du lige skal dryppe med noget antibiotika for at forebygge betændelse i øjet, det har jeg været ude for med Tøsen, hun havde fået lavet en lille ridse og der løb hendes øje i vand, der var ikke betændelse i det, men fik nogle øjendråber for at forebygge..

• #2   20. jun 2014 Væsken er bare klar smiley men holder øje med det i forvejen ville bare lige hører om der var nogen der måske vidste hvad det kunne være smiley håber han bare har fået noget i øjet som irriterer ham en smule smiley

Kommentér på:
Øjne løber lidt i vand

Annonce