{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.531 visninger | Oprettet:

Hyggetråd/Billedtråd {{forumTopicSubject}}

Hej KG smiley

Jeg synes vi mangler lidt hygge, og hvad er bedre en kedelig torsdag end at lave en hyggetråd/billedtråd?

Hvad har i på KG så lavet idag?

Selv har jeg ikke lavet det helt store, har været nede i byen for lige at ordne nogen ting også hjem og har fået taget nogen billeder af Milo i hans nye hit "legetøj" en pose smiley Der kommer billeder af det bare rolig smiley

Ellers skal jeg ikke lave det store i aften heller, bare slappe af, det er skønt med ferie jo smiley Men i min weekend skal jeg hjem til min far i Randers og holde hans fødselsdag så det glæder jeg mig til. Så skal mig og kæresten se om vi kan lokke ham til at hjælpe med at sætte nogen bogkasser op så vi kan få en "bogreol" væg/kattevæg smiley

Så får i lige lidt billeder af Milo i hans pose smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyggetråd/Billedtråd
  • #1   3. jul 2014 Lige endnu et smiley Og bare rolig han kan nemt selv finde både ind og ud af posen smiley

    profilbillede
  • #2   3. jul 2014 Også lige et sidste med ham i posen smiley

    profilbillede
  • #4   3. jul 2014 Det bliver da sikkert også hyggeligt at fejre at de er blevet studenter smiley

  • #6   3. jul 2014 Nej tro de bliver lidt utilfredse hvis der er en der kommer til at træde dem på halen smiley
    Men så er det da godt de kan have soveværelset at hygge sig i sammen smiley


  • #8   3. jul 2014 Jeg elsker at putte med Milo lige inden jeg skal sove smiley så kan nemt skrive under på at det er hyggeligt smiley

  • #10   3. jul 2014 Det var da træls :S Godt de kom ind igen. Men ja man burde tro at folk kunne være mere vokse så sådan noget ikke sker.

  • Dixie
    Dixie Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 103
    #13   3. jul 2014 Åhhhh, jeg kommer helt til at savne mine to misser, når jeg ser de skønne billeder posted i denne tråd smiley .

  • #14   3. jul 2014 Jeg sidder i haven med kattene, kaninen har lige været ude at løbe, men nu er det kattenes tur til at nyde haven smiley De har lidt svært ved at ignorere den der hoppende pelsklump, så de får altid lidt alenetid også.
    Jeg har været hjemme fra arbejde, både i går og i dag, har stort set sovet hele tiden. Har dog meldt mig rask, så skal ud til alle mine unger i morgen smiley
    Datteren har benyttet sig af at jeg var hjemme, så hun har også brugt et par dage på sofaen, tror det var tiltrængt for hun har slet ikke plaget om noget eller været irriterende (som kun et barn der keder sig, kan være), jeg har fået lov at sove når jeg har haft behov og har fået læst en hel del, så det har været super.
    Bliver dog rart at komme ud til alle mine unger i morgen, de siger altid at de har savnet mig, når jeg har været væk smiley


  • #15   3. jul 2014 Prøver lige om jeg kan finde ud af at sætte et billede ind (har fået nyt legetøj smiley )

    profilbillede
  • #16   3. jul 2014 jubiiii, det virkede. Sofus ligger uden for Cashews løbegård, som vi sætter op når de er i haven samtidig. Cashew er nemlig pænt provokerende og laver de vildeste "fang mig" hop foran Sofus hele tiden og så kommer hans indre jæger selvfølgelig frem smiley

  • #17   3. jul 2014 Hyggebilledtråd - så kan dejligdrengene være med: Her et billede fra deres runde fødselsdag smiley

    I dag har jeg aflyst et dyrlægebesøg. Bjarne havde tyndskid omkring påske, og nu har det så været galt igen nogle dage. Fik testet hans afføring for giardia i går. Negativ.

    Vi aftalte så at han skulle kigges på i dag, men kigges på for hvad? :-S Han har ikke tyndskid mere, og så gider jeg ikke tage til dyrlæge med ham ( har ellers ligget vågen den halve nat over det, fordi jeg pyllermor virkelig ikke bryder mig om at have katte med ud i Store Verden smiley )


    profilbillede
  • #18   3. jul 2014 mine to tosser elsker når de skal til dyrlægen, det er så spændende med alle de nye dufte de kan indsnuse på vejen og dyrlægen har det bedste guf og de får ros for dejlighed og masser af nus, jo de kan godt lide at komme til dyrlægen smiley

  • #19   3. jul 2014 for resten, godt at han ikke har dårlig mave længere!

  • #20   3. jul 2014 Mine katte vræler så snart vi når til parkeringspladsen, men når de så er kommet ud af transportkasserne på klinikken, er det bare spændende. Men JEG er lettere ude af mig selv hele vejen igennem :-S

    Lige et billede mere: Bruno, der hygger i en trillebør smiley


    profilbillede
  • #21   3. jul 2014 # 19) Ja, vi håber det holder! Jeg vil stoppe med at give Hills tørfoder en periode (og måske også Lux), og hvis han så får tyndskid igen, så bliver det den store afføringstest. (og det kræver jo heldigvis ikke, at katten skal med til dyrlægen).

  • #22   3. jul 2014 Yaaaay hyggetråd!!! smiley smiley ..
    Herhjemme står den på afslapning da jeg er syg... Heldigvis er Putte, i puttehumør, så vi putter bare smiley


    profilbillede
  • #23   3. jul 2014 Vi går ned til dyrlægen, kattene i transport boks på "sækkevogn" så de nyder turen;-)
    Jeg er nødt til at finde på nyt transport middel til næste gang, for de er saft suseme tunge på samme vogn (12 kg plus kasser:-P og så skal vi også have kanindyret med næste gang....


  • #24   3. jul 2014 Puha så tag man sig en lille lur også er der bare kommet gang i tråden smiley

    Tinka: godt han ikke har tyndskid mere, også kan du da spare den dyrlæge tur smiley

    Her hjemme har Milo intet imod at komme til dyrlægen dog bliver han hurtigt irriteret på at han ikke kan komme ud af transportkassen så den prøver han at skubbe til for at få den åbne smiley

    Og sikke nogen fantastiske billeder af jeres katte smiley


  • #25   3. jul 2014 Puhh jeg har ikke lavet det store i dag, jeg har fået skrevet og sendt 4 anøgninger af sted og så har jeg ellers gået og tænkt på hvordan min bror havde det på arbejdet i dag..
    Han var udsat for dette i går på sin arbejdsplads:
    (link fjernet)

    Men han sagde at han slet ikke tænkte over det i dag, så han fik nok snakket godt ud om det i går aftes da vi var til smart træf i Roskilde.


  • #26   3. jul 2014 Wow det lyder halv vildt smiley

    Var det din bror der var medarbejderen Heidi N? Hvis det var kan jeg da godt forstå du måske har været en smule bekymreret.


  • #27   3. jul 2014 Jep det var ham der var medarbejderen, han er alene i synshallen, men heldigvis var der jo en kunde netop på det tidspunkt, det tror jeg var meget heldigt, for ellers havde de måske ikke opgivet så nemt, eller forløbet kunne i hvert fald have set lidt anderledes ud..

    Men han siger at han ikke har tænkt over det, men han oplevede heller ikke at den ene havde en jernstang, det var kunden da fortalte det efter de var løbet, i morgen kommer der en stor artikel i avisen, en journalist har været ude og interviewe dem i dag, sååå det bliver interessant og se hvad der står, jeg håber sådan et par knægte bliver knaldet for det, men chancen er nok minimal da de jo var maskerede..

    Min bror siger bare at det irritere ham at han ikke fik fat i en af dem så han kunne sætte sig på ham indtil politiet kom, så han kunne lære at sådan noget gør man ikke smiley :D smiley smiley


  • #28   3. jul 2014 Haha vil lige kunne se det for mig hvis han sad der ind til politiet kom smiley Det ville have set godt ud og chancen for at fange dem havde jo været større så jo smiley

    Men det er da godt at din bror ikke er alt for rystet over det smiley


  • #30   3. jul 2014 Ja det er rigtig fint smiley

    Nårrhh ja dette var jo for resten en hygge/ billede tråd og nu er der jo en del der har ønsket at se et billede af mig, så her kan i få et delvist billede af mig og delvist af Tøsen som jeg tog forleden dag smiley


    profilbillede
  • #31   3. jul 2014 Sikke et godt billede af jer Heidi smiley :). Har lige et sødt billede af Tilde, som jeg synes i skal se smiley .

    profilbillede
  • #33   3. jul 2014 Jah jeg har været på arbejde og har da slet ikke kunne finde ud af hvilken da det er i dag!
    I går troede jeg at det var tirsdag, bandede over at Canon først kunne afsende patroner så vi kunne have dem fredag. Da jeg kom hjem, havde jeg glemt en aftale hos fys! I dag var det så onsdag i min optik og jeg havde rineligt styr på alt, ingen grund til panik. Man kan jo ligesom kun arbejde.....
    Indtil jeg så en besked på min mobil fra hende der gør rent hos mig. F*** Det er torsdag i uge 27, du har ferie fra i morgen eftermiddag!! Så panikken var lige ved at brede sig.

    Heidi: Det er da efterhånden heller ingen grænser for hvor man kan lave røveri. I en synshal! De må have været desperate, sgu en grim oplevelse for din kæreste.s
    I får ingen billeder, jeg skal ud at lave mad i stedet for, men håber at I fik et billigt grin over mit kaos smiley


  • #34   3. jul 2014 Ih så mange herlige billeder i denne tråd smiley

    # 23) sækkevogn?! jamen så står kasserne jo på skrå.
    Jeg har købt en barnevogn, og jeg havde tænkt mig, at barnevogn i bus, da måtte kunne gå an, hvis kun den ene kat skulle afsted. Men nej - har ikke nerver til det. Så det bliver altid taxa.
    Og ja tunge er katte i kasser! Alene de få meter ud til taxa på p-pladsen er så rigeligt med ca. 20 kilo "gods".


    Eftersom det er en billedtråd, så er her lige et gammelt billede af Bjarne i barnevogn.


    Og hold da nu op Heidi - det med din bror. Jernstang og alting smiley Håber de røvere bliver fanget!


    profilbillede
  • #35   3. jul 2014 Ja sikke en rystende oplevelse for din bror Heidi. Håber også de hurtig bliver fanget

  • #36   3. jul 2014 Det er ikke meget skrå, da jeg er meget OBS på vognen smiley også derfor det er mega hårdt smiley
    Overvejer også mine muligheder, for jeg skal jo enten kunne tage det med op ad trapperne til dyrlægen eller kunne låse det fast udenfor...


  • #37   3. jul 2014 # 36) Åh gud trapper op til dyrlægen smiley Det var dog for galt ;-).
    En barnevogn kan vel låses til et eller andet med en billig kabellås (og hvis barnevognen er ramponeret nok, så får den nok lov til at blive stående smiley )


  • #38   3. jul 2014 Marianne det var nu min bror, men skidt smiley

    Men ja imponerende hvilke yderligheder de vil gå til, men det har helt sikkert været nogen der har kendskab til arbejdsgangen hos dem, for de har jo vidst at han har pengekassen ude i synshallen og ikke på kontoret (der er separat indgang til kontor og synshal), de var smarte nok til at komme en halv time før lukketid hvor der oftest er flest penge i kassen, men nu bliver arbejdsgangen ændret og stedet hvor han har sit skrivebord bliver flyttet så folk skal igennem hele synshallen for at nå ham, det gør det mindre attraktivt.


  • #39   3. jul 2014 Haha Camilla hvor er O'malley bare fin med butterfly på smiley

    Det lyder da som om du har haft en dag i kaos eller en uge i kaos når du ikke kan holde styr på uge dagene Marianne smiley


  • #40   3. jul 2014 Undskyld Heidi, min hjerne er vist kogt over i dag smiley

  • #41   3. jul 2014 Det kan ske for selv den bedste jo smiley

  • #42   3. jul 2014 Rod i ugedagene er skam helt normalt :-S .
    Lige da jeg så tråden her tænkte jeg: Hah, hvor sjovt, Heidi J tror åbenbart også det er torsdag i dag (jeg havde nemlig lige fundet ud af at det var fredag, og ikke torsdag som jeg troede ... som jeg så fandt ud af det alligevel var :-S )
    Nå, da altid bedre at være en dag foran i sit hoved, end bagud.


  • #43   3. jul 2014 Hahahaha Tinka smiley :D smiley :D

    Ja rod i ugedagene kan vi vil alle have fra tid til anden, jeg må næsten hver morgen huske mig selv på hvad dag det er efter jeg er blevet ledig igen, ikke fordi ofte selv da jeg arbejdede måtte jeg minde mig selv om hvad dag det var, frygteligt, og det gør det altså ikke nemmere at have forskellige arbejdstider hvis nogen skulle tro det, det var næsten værre, for man var nærmest rædselsslagen for at komme til at møde ind på et forkert tidspunkt.. smiley smiley


  • #44   3. jul 2014 Jeg frygter helt for at jeg kommer til at tage på arbejde på lørdag.....

  • #45   3. jul 2014 Åh ja skiftende arbejdstider er stressede. Jeg har så vidt jeg husker, dog aldrig mødt ind en forkert dag, men jeg har (oh så ærgerligt) mødt en hel time for tidligt når det skifter til vintertid.

    Og meget ærgerligt dengang jeg mødte op til en fest en lørdag aften ... præcis et døgn for sent :-S


  • #46   3. jul 2014 Tinka haha den sidste der den måtte jeg altså lige grine over :D:D:D Det var godt nok ærgerligt, men ret sjovt også smiley

  • #47   3. jul 2014 Det var p*sseærgerligt - der var sgisme andre fester jeg hellere ville have kommet et døgn for sent til end lige denne her, som jeg faktisk havde glædet mig til. MEn jow, sjovt er det da, at man kan nosse så meget rundt i dagene. Og jeg må også have set ret sjov ud, så skuffet som jeg blev.

  • #48   3. jul 2014 Jeg sidder stadig og griner lidt Tinka undskyld smiley :D smiley :D

    Men jo det var mega ærgerligt for dig især når du havde glædet dig til den fest smiley Men i må da kunne grine lidt af den brøler ind imellem smiley


  • #49   3. jul 2014 Har ingen kontakt med de mennesker mere (dog ikke pga. at de ikke ringede til mig - meeeen de kunne nu godt have ringet og spurgt, hvor jeg blev af, synes jeg nok! smiley

  • #50   3. jul 2014 Det havde måske været lidt pænt af dem og ringe til for at spørge hvor du blev af ja smiley


  • #51   3. jul 2014 Nemlig ja, Muligt jeg ikke var hjemme den fredag aften, men så kunne de da have indtalt på telefonsvarer så jeg ikke havde stået der i mit fineste tøj og med lang næse om lørdagen. (det var før mobiltelefonernes tid).

    Nå da, timer har jeg heller ikke styr på. Nu er det snart ved at være for sent til at støvsuge smiley Arh, må hellere lige få det gjort.


  • #52   3. jul 2014 Haha det går da godt for folkene der er på KG idag hverken styr på ugedage eller timerne smiley :D smiley :D

    Undskyld har det lidt for sjovt lige nu smiley


  • #53   3. jul 2014 Hi hi, det har jeg alligevel aldrig prøvet (at komme et døgn for sent) smiley

    Kan ikke have begge tosser i én barnevognen mindre de er i samme kasse og det skal de ikke være, så barnevogn er ikke en mulighed... Har kig på diverse trækvogne, måske må jeg bygge selv....? :-\


  • #54   3. jul 2014 Ninna, du har ellers vist projekter nok smiley Du skal "bare" have sådan en barnevogn som vores, uden den dumme tværstang for neden. Så er der plads til Clipper-2-kasse i liften og Clipper 1-kasse nede ved hjulene smiley

    profilbillede
  • #55   3. jul 2014 Nå, så har Bruno (der ellers ALTID laver prømiepøller) lige lavet tyndskid, øv smiley :-/ smiley føj for en stank smiley
    Det må være Bjarne der har smittet ham, eller noget foder, det er galt med smiley ... eller hvad hulan det kan være ... æv.

    Hov, vist temmelig OT med al den tyndskid i en hyggetråd.


    Det der med at komme et døgn for sent kan nemt ske, hvis man møder én der spørger, om man kommer til festen <b>lørdag</b> d. 20.
    Og så kommer man hjem til invitationen: "Vi vil gerne se dig til fest fredag d. 20."
    Men kollegaen sagde jo lørdag (og datoen er jo rigtig nok) og når man husker bedre, hvad man hører, end hvad man ser, såååå smiley

    Ugedage er meget nemme at kokse rundt i. Først misser man en hel tirsdag med migræne, og så skriver man en torsdagsaftale ind under onsdag i ens kalender, og så kører forvirringen helt af sig selv....


  • #56   3. jul 2014 Nej Heidi et foto skønt smiley smiley
    Du er jo en pæn dame smiley

    Her er et foto af Daniel og Mis i morges begge hygger sig og snorker smiley


    profilbillede
  • #57   3. jul 2014 Jeg takker Tine, ved dog ikke helt hvordan jeg har det med at blive kaldt dame smiley

    Århh men hvor sønnike og mis dog hygger smiley


  • #58   3. jul 2014 Det har du ret i jeg gider hellere ikke kaldes dame, selvom jeg ofte bliver tiltalt sådan især af børn smiley
    Skal vi kalde os piger ? smiley <3 smiley
    Tak for kommentaren til billedet.
    Den unge mand er træt ( Daniel ) da han er på fodboldskole hele ugen smiley


  • #59   3. jul 2014 Tine jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad jeg vil kaldes, egentlig helst pige, men kan jo efterhånden godt se at det er jeg jo nok for gammel til, dame syntes jeg lyder som noget man kalder nogle der er gamle, så indtil videre hentyder jeg mig selv som kvinde smiley :D smiley

    Jeg er en af dem, som altid har hadet det der med at forældre har sagt til deres børn, når børnene selv ville betale for deres slik, "lig det op på disken så damen kan se hvad du skal have, og giv damen pengene" Uhhhhhhh så løb det mig koldt ned af ryggen smiley smiley


  • #60   3. jul 2014 Kvinder smiley <3
    Det er en aftale Heidi smiley
    Det er noget uspændende ved ordet dame smiley

    Hold da op tiden løber i godt selskab smiley

    Nu vil jeg sove og holde ferie i morgen eftermiddag.
    Glæder mig. smiley

    Godnat smiley


  • #61   4. jul 2014 G'nat, sov godt og håber du får en god ferie smiley

  • #62   4. jul 2014 Tak i lige måde .
    Skal nok komme på KG selv om jeg er på ferie smiley
    Man er jo lidt afhængig smiley


  • #63   4. jul 2014 smiley

  • #64   4. jul 2014 Ja jeg kigger da også ind, både når jeg er syg og har ferie smiley
    Jeg andet ikke hvad mine kasser hedder, ved bare at de er store! Og tvivler på at der findes en vogn der er høj nok smiley
    Naaa det er jo et lille projekt: købe 4 gode hjul og skrue dem på en tyk plade.... Jeg kan måske redde min gamle trækvogn....? Der må tænkes og kigges på dba smiley


  • #65   4. jul 2014 Årh hvor er de fine alle sammen smiley Jeg vil også være med smiley Jeg bestilte takeout for nylig og jeg tror de misforstod min ordre med kylling...

    profilbillede
  • #67   4. jul 2014 Lubas 2016?????
    Jeg troede det var til næste år du skulle gå op af kirkegulvet smiley


  • #69   4. jul 2014 Ahhh jamen så er der jo god tid, men så får i forhåbentligt også lige det bryllup i ønsker jer smiley

  • #71   4. jul 2014 Det gør vel ikke noget at lokalet ikke ligger lige ved kirken eller??

    Jeg har været til et bryllup, hvor brudeparret blev viet i vor frue kirke i KBH, men da de bor her på Vestsjælland, så hold de festen hernede, og end ikke i samme by som de bor men i nabobyen, tror gæsterne syntes det var meget hyggeligt, brudeparret skal jo alligevel have taget billeder m.m. så der vil jo altid være ventetid mellem vielse og fest..


  • Dixie
    Dixie Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 103
    #73   4. jul 2014 Når nu der er nogen der snakker om dyrlægebesøg, så er mine to ikke bange for at skal derhen - men nysgerrige.

    Dog kan den ene ikke lide sin fragtkasse - altså måtte jeg have ham i seletøj sidst han skulle afsted (Hvilke han er god til at have på). Efter nervepirrende - men spændende tur til dyrlægen, fik dyrlægen lov til at tage temperatur, stikke dyret i nakken og vride den ildelugtende sårskorpe af et betændt øre, uden at missedrengen sagde en eneste lyd. Han så sig bare omkring, og sugede indtryk til sig.

    Selv dyrlægen var imponeret over ham, da katte oftest reagere på behanlingen :).

    På turen hjem, var katten hurtig til at ligge sig, og slappe af, hvilke han trængte til efter sådan en oplevelsesrig tur.


  • Dixie
    Dixie Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 103
    #74   4. jul 2014 For ovrigt Anya, sådan en TakeOut leverandør har jeg også, Jeg får også kat i mine poser, hvor jeg bestemt syntes jeg havde bestilt noget andet! smiley

  • #76   4. jul 2014 Sødt billed Iben smiley

  • #77   4. jul 2014 # 64) Haha Ninna, "bare lige 4 hjul osv" ;-). Det lyder lidt som mit håbløse gørdetselv-sofabordsprojekt.
    Hvis begge dine kasser er lige så store som Clipper 2 så bliver det ganske rigtigt svært at finde en barnevogn med nok plads.
    Jeg var også igennem DBA for at finde vognløsning (og det endte så med den gamle, ramponerede barnevogn).

    Hvis blot man kunne få fat i en af de FEDE store metalnet-trækvogne de har på planteskoler....


    # 65) Klip i hankene på den slags poser! (så katten ikke risikerer at få hoved eller ben gennem og går i panik).


  • #78   4. jul 2014 Nå, nu har jeg så købt en tvillinge barnevogn til at fragte dyrene til og fra dyrlæge smiley
    Der er plads til begge kattekasser foroven og håber at kanindyret kan være nedenunder... Kunne ikke prøve, da vognen ikke kunne komme inde ad døren, så underdelen er mast ind i skuret og overdelen ligger i havestuen :-\


    profilbillede
  • #79   4. jul 2014 # 78) smiley :D

  • #80   4. jul 2014 He he N9nna måtte lige trække lidt på smilebåndet smiley smiley

  • #81   4. jul 2014 smiley

    Selvom datteren bliver 10 år til oktober kan jeg stadig ikke stå med en barnevogn, uden at rokke den smiley
    Har følt mig lidt tåbelig når jeg har taget mig selv i at rokke en tom vogn når jeg har ventet på bussen smiley
    Må altså huske ikke at rokke når dyrene er i! smiley


  • #82   4. jul 2014 YES! smiley Så har Bjarne lige lagt store, flotte præmiepøller smiley måske endda lidt til den tørre side ;-). Han har ellers ikke haft afføring, siden han havde tyndskid i forgårs.

    Canikur og smalkost på Kogt kylling/ Kattovit-magen-darm-diät/ Iams hairball har åbenbart hjulpet smiley

    (Det er jo en billedtråd smiley , men for en edb-debil er det så omstændeligt med fotos fra kamera til pc).


  • #83   4. jul 2014 Tinka hvis du ville ligge et billed ind af præmiepøllen så tro jeg godt vi kan undværer smiley :D smiley

    Men godt at hører han ikke har tynd skid mere smiley


  • #84   4. jul 2014 Det var ellers nogle nydelige pøller, kan du tro. Og jeg blev så glad for at se dem, at hvis jeg havde været lidt kvikkere til teknikken, var der straks blevet lagt billeder ind. ;-).

  • #85   4. jul 2014 Kan godt forstå du blev glad for at se dem, for det betyder jo han er frisk igen smiley Men billeder tro jeg godt vi kan undværer smiley :D smiley :D haha smiley :D smiley smiley

  • #86   4. jul 2014 Jeg arbejder i daginstitution så jeg er ikke "bange" for bæ billeder;-)
    Jeg er vant til at konsistens mv bliver diskuteret over frokosten, hvis der er noget med nogen. Det er nemlig det eneste tidspunkt vi lige har ro til at give beskeder, hvisdederer noget vi skal holde øje med smiley


  • #87   5. jul 2014 # 85) Han har nu været frisk hele tiden, og appetitten har heller ikke fejlet noget. Så stakkels kat, der har været på kedelig smalkost.

    Og Bruno har forresten også lige lavet flotte pøller smiley

    # 86) Bæsnak rører heller ikke mig. Men børnebæ - eller menneskebæ i det hele taget - synes jeg nok er værre at have med at gøre end dyrebæ.
    Engang for læææænge siden mødte jeg op til nyt arbejde på daginstitution, og var i forvejen noget betænkelig ved bleskift, så blev noget bleg, da det første jeg så var et skilt på døren: " Vi har børneorm" smiley OMG!


  • #88   5. jul 2014 snot er det værste!!! synes jeg. Derefter lus, børnesår og børneorm smiley
    Bleer har jeg ingen problemer med, så længe de er små, når de bliver omkring 3-4 år, synes jeg det er klamt.

    Og for resten Tinka, så kan jeg sagtens bygge smiley
    Jeg har bygget et foderhus, sat hegn og tag op, fjernet adskillige m2 fliser! Min venindes mand har hjulpet med det der skulle bygges og en gammel kollega har hjulpet med halvdelen af fliserne, resten har jeg selv klaret smiley
    Kan lige sætte billeder ind når der er strøm på mobilos igen smiley


  • #89   5. jul 2014 Hegn og tag, monteret med Henriks hjælp (det er umuligt selv både at holde og skrue)
    Kanin bur, samlet og malet alene
    Foder hus, mit design Henriks bygge kundskab (igen: umuligt både at holde og skrue ;-))


  • #90   5. jul 2014 Hov, billedet kom ikke med :-\
    Jeg må hverken uploade videoer eller lægge billeder op idag smiley


    profilbillede
  • #91   5. jul 2014 He he pølle snak og andre vigtige sager , derfor jeg trods alt holder ved KG smiley

    Har en svigerinde der tog et foto af Deres 1 barns aflevering i potten smiley


  • #92   5. jul 2014 Da vi lige havde fået Sofus tissede han t fint hjerte til os, det har vi et billede af smiley
    Har dog ingen pølle billeder, hverken tosserne eller barnets smiley


  • #93   5. jul 2014 Flot arbejde Ninna, Foderhuset må vi også have bevis for smiley

    # 92) sån't et billede har jeg oz smiley .
    (Det' Bruno, verdens kærligste kat smiley , der tisser hjerter til mig smiley )


    profilbillede
  • #94   5. jul 2014 Tonka foder huset er øverst til venstre. Over kaninburet smiley

  • #95   5. jul 2014 Nåeh, så det er foderhuset :-). Vidste vist ikke lige hvad det var, så kiggede efter noget, der lignede et fuglehus.

  • #96   5. jul 2014 Tonka Haha. Du er ikke den første, der har skrevet forkert. Engang jeg havde boligannonce i avisen, havde avisens personale også ramt o'et. Gæt lige hvor mange henvendelser jeg fik smiley
    (jeg krævede en erstatningsannonce ugen efter, og fik den da også efter megen argumenteren).


  • #97   5. jul 2014 Jeg så det først nu smiley det er tastaturet i min mobil der skriver Tonka når jeg skriver Tinka smiley

  • #98   5. jul 2014 Foder huset er kattenes. Sofies mad står for oven og sofus' forneden. Det kan åbnes i begge ender for rengøring, i den ene ende er der et hul i kattestørrelse, så de kan komme ind og ud og det meste madlugt bliver inde

Kommentér på:
Hyggetråd/Billedtråd

Annonce