Vaccination i Århus - Pris? Vaccination i Århus - Pris?
Jeg får MULIGVIS vaccineret min kat første gang i sønderjylland hos min mor, hvor han bor nu, hvis det er det billigste. Men han skal jo helst have to vacciner, og i mellemtiden flytter han herop til mig, i Århus V.
Men hvad er priserne, og hvor kan jeg få ham vaccineret billigst, når det kun er en enkelt vaccine?
Findes der nogen dyrlæger i Århus (helst gerne Århus V) som IKKE tager konsultations honorar når det kun er en vaccine?
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Dernæst, bør man ikke gå efter så billigt som muligt, slet ikke når en som dr. Dyredød har/har haft klinikker i Risskov.
Derudover skal han alligevel revaccineres en gang årligt og det er alpha og omega at have en god dyrlæge, man føler sig tryg ved, hvis dyret skulle blive syg.
Dernæst: jeg bruger østergaards i tranbjerg. De tager omkring 600 kroner for et sundhedstjek og vaccine (og det betaler jeg med glæde). Jeg skal dog snart have koordineret sådan, at jeg kan få begge katte afsted på samme tid og få lidt mængderabat.
Østergaards er en rigtig god dyrlæge, med kompetente og opdaterede dyrlæger. De er tilknyttet Internatet i tingskoven og har rigtig meget erfaring i at behandle dyr fra forskellige vilkår.
Jeg anbefaler altid østergaards med varmt hjerte, da jeg synes det er en rigtig god klinik, de ansatte er søde og venlige og gør altid godt for at hjælpe en.
De er ikke de billigste i Aarhus, men bestemt heller ikke de dyreste.
Jeg overvejede at skifte til den dyrlæge der ligger i Aarhus centrum, men deres priser er alt for påvirket af deres beliggenhed.
feb 2005
Følgere: 1 Katte: 5 Emner: 29 Svar: 67
Jeg spørger fordi jeg ved der er nogen der ikke tager konsultations honorar når de bare skal give en sprøjte. Medmindre de rent faktisk GIVER et check samtidig, så gider jeg ikke betale ekstra for det hvis jeg kan slippe. Jeg går ud fra indholdet i sprøjten er det samme alligevel.
feb 2012
Skal man bare have en konsultation, koster det vidst 500 kroner.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.143
Nogle har mærkning og registrering med i pakken.
Held og lykke med din nye kat
feb 2012
For 400 kroner oveni den førnævnte pris, vil han også blive kastreret, øremærket og registreret. Og det synes jeg egentlig er meget billigt
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.013
feb 2012
ja, hvis man bruger samme dyrlæge
feb 2005
Følgere: 1 Katte: 5 Emner: 29 Svar: 67
Det er også derfor jeg tænker at man burde kunne komme uden om konsultation, hvis han allerede har været igennem det da han fik første vaccine.
maj 2012
Men ungkatte er det nu også fint med et ekstra tjek, der bliver jo hurtigt noget.
Sjovt at den er fikset men ikke vaccineret, det plejer, at være omvendt.
maj 2012
Måske ændre det sig lidt fremover, for de 2 katte jeg har tilbage har ingen kroniske lidelser, bortset fra, at Røde skal af med flere tænder, han har FORL eller TR som det også kaldes.
Vaccination i Århus - Pris?