1.122 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Vaccination i Århus - Pris? Vaccination i Århus - Pris?

Jeg får MULIGVIS vaccineret min kat første gang i sønderjylland hos min mor, hvor han bor nu, hvis det er det billigste. Men han skal jo helst have to vacciner, og i mellemtiden flytter han herop til mig, i Århus V.

Men hvad er priserne, og hvor kan jeg få ham vaccineret billigst, når det kun er en enkelt vaccine?
Findes der nogen dyrlæger i Århus (helst gerne Århus V) som IKKE tager konsultations honorar når det kun er en vaccine?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vaccination i Århus - Pris?
  • #1   13. jul 2014 Ingen dyrlæger vaccinere uden at sundhedstjekke dyret også, og alle dyrlæge tager konsultationshonorar. Jeg generaliserer lidt og tager ikke forbehold for de, har har specielle aftaler eller bekendtskaber, men det er, hvad dyrlæger tjener på.

Dernæst, bør man ikke gå efter så billigt som muligt, slet ikke når en som dr. Dyredød har/har haft klinikker i Risskov.

Derudover skal han alligevel revaccineres en gang årligt og det er alpha og omega at have en god dyrlæge, man føler sig tryg ved, hvis dyret skulle blive syg.

Dernæst: jeg bruger østergaards i tranbjerg. De tager omkring 600 kroner for et sundhedstjek og vaccine (og det betaler jeg med glæde). Jeg skal dog snart have koordineret sådan, at jeg kan få begge katte afsted på samme tid og få lidt mængderabat.

Østergaards er en rigtig god dyrlæge, med kompetente og opdaterede dyrlæger. De er tilknyttet Internatet i tingskoven og har rigtig meget erfaring i at behandle dyr fra forskellige vilkår.
    Jeg anbefaler altid østergaards med varmt hjerte, da jeg synes det er en rigtig god klinik, de ansatte er søde og venlige og gør altid godt for at hjælpe en.
    De er ikke de billigste i Aarhus, men bestemt heller ikke de dyreste.

Jeg overvejede at skifte til den dyrlæge der ligger i Aarhus centrum, men deres priser er alt for påvirket af deres beliggenhed.

• #2   13. jul 2014 Tak, dem vil jeg overveje smiley

Jeg spørger fordi jeg ved der er nogen der ikke tager konsultations honorar når de bare skal give en sprøjte. Medmindre de rent faktisk GIVER et check samtidig, så gider jeg ikke betale ekstra for det hvis jeg kan slippe. Jeg går ud fra indholdet i sprøjten er det samme alligevel.

• #3   13. jul 2014 Østergaards pris på 600 kroner, er altid inkl. En tjek, hvor de mærker på kattens organer, kigger på øre og tænder og vejer katten. Og generelt vurderer om katten er sund og rask og opdatere kattens sundhedsbog.

Skal man bare have en konsultation, koster det vidst 500 kroner.

• #4   13. jul 2014 Jeg ville få en pakke her i Århus, altså 2 gange vaccine og neutralisering, så spare du penge og besvær, og som Heidi siger, er Østergårds god, men der er også andre gode smiley og prisen er ca den samme.
    Nogle har mærkning og registrering med i pakken.

Held og lykke med din nye kat smiley

• #5   13. jul 2014 Enig, det ville klart være billigt
    For 400 kroner oveni den førnævnte pris, vil han også blive kastreret, øremærket og registreret. Og det synes jeg egentlig er meget billigt

• #6   13. jul 2014 Anden basisvaccine er hos mange dyrlæger billigere da de ved den første vaccine har gennemchecket killingen.

• #7   13. jul 2014 lis

ja, hvis man bruger samme dyrlæge smiley

• #8   13. jul 2014 Jette - Katten er allerede neutraliseret, men af en eller anden grund fik han aldrig sin vaccine dengang. Og han får sin første vaccine i morgen i sønderjylland, så det er sådan set kun til en enkelt vaccine (altså, i denne omgang) jeg mangler lige nu.

Det er også derfor jeg tænker at man burde kunne komme uden om konsultation, hvis han allerede har været igennem det da han fik første vaccine.

• #9   13. jul 2014 Det kommer du ikke uden om, hvis det ikke er samme dyrlæge, selv hvis det er den samme betaler du jo om ikke andet 1/2 konsultation + vaccine smiley
    Men ungkatte er det nu også fint med et ekstra tjek, der bliver jo hurtigt noget.

Sjovt at den er fikset men ikke vaccineret, det plejer, at være omvendt.

• #11   14. jul 2014 Det er muligt min dyrlæge forbarmer sig over mig smiley der er blevet lagt rigtig mange penge der ude de år jeg har haft dem, og jeg er også ved, at ramme de 10.000kr i år ;( men sådan er det jo.

Måske ændre det sig lidt fremover, for de 2 katte jeg har tilbage har ingen kroniske lidelser, bortset fra, at Røde skal af med flere tænder, han har FORL eller TR som det også kaldes.

Kommentér på:
Vaccination i Århus - Pris?

Annonce