3.234 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

vaccination, pris. Århus. vaccination, pris. Århus.

Hej allesammen.
Jeg skal have alle 3 katte vaccineret, og jeg fik et chook da jeg ringede til den lokale dyrlæge. skejby dyreklinik. 682 kr pr. vacc. og det er KUN vaccinen. hun kunne så tilbyde 3 for 1400. men det er stadig kun vaccinen, og vil jo gerne ha dem tjekket efter i krogene !
jeg synes det er helt vanvittigt! især fordi jeg så søgte lidt rundt i trådene efter nogle priser, og det lader jo til at nogle kan få det en hel del billigere.

men så vil jeg gerne høre jer, hvad plejer i at give pr. kat pr. vaccine og evt. sundhedstjek, i Århus og omegn?

venlig hilsen michelle smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vaccination, pris. Århus.
  • #1   9. dec 2011 Nu bor jeg godt nok vestpå, men måske du kan bruge det til lidt sammenligning. Ved vores dyrlæge koster vacc + sundhedstjek ca 400 kr så kommer prisen på selve vacc oveni så ca 465 kr og får altid rabat når vi har flere katte med af gangen :o)

• #2   9. dec 2011 okay, ja det er vel lidt billigere smiley gad vide hvad de ville tage for eftersyn, det glemte jeg at spørge om smiley var helt mundlam :).

• #4   9. dec 2011 okay ja det var jo en lidt anden pris smiley tak for det smiley må lige ringe til dem og høre hvad de tager for 3 katte så smiley

• #6   9. dec 2011 Jeg bor i Silkeborg, og tror prisniveauet er de samme her, hvis ikke lidt dyrere. Jeg plejer at give fuld pris for første kat, ½ pris for nr. 2 og 1/4 for nr. 3.. Altså i konsultationsgebyr. Vaccinen er jo i sig selv ikke særlig dyr, tror det er omkring 60 kr, det er selve konsultationen som koster. Synes det lyder underligt at hun vil vaccinere dem, uden at give sundhedstjek samtidigt, det får vi altid og det bør du få når du skal betale for konsultationen. Men jeg har heller ikke gode erfaringer med Skejby, dengang jeg boede i Århus smiley

Kan desværre ikke anbefale dig nogen specifik, men ring da rundt og hør hvad de tilbyder. Som sagt, det burde ikke være særlig dyrt når du kommer med alle katte på samme tid.

• #7   9. dec 2011 Prøv Åbyhøj - kender ikke priserne - men kender den ene dyrlæge: Johan fra hans tid på "min" klinik - dygtig, omhyggelig og behagelig
    http://www.aabyhoejdyreklinik.dk/Forside

• #8   9. dec 2011 Okay ja synes os det lød mærkeligt, for man kan vel ikke vaccinere en potentielt syg kat. Men jeg vil forhøre mig i Åbyhøj, dem har jeg os hørt godt om!. Har kontaktet skæring og det var en smule billigere, men har ikk hørt noget som helst om den klinik.
    Er hellerikke så fornøjet over skejby. Fik kastereret Caecar der, og synes bare ikk de var særligt rare eller personlige, og stod med så mange ubesvarede spørgsmål. Men det er lige ved siden af og bekvemt.

• #9   9. dec 2011 En kat skal være sund og rask for at kunne vaccineres - så et sundhedscheck er nødvendig.

Læste iøvrigt at man som fast kunde i Åbyhøj fik en del "fryns" som ikke faste måtte betale for:-)

Og har du noget du skal spørge om - så tag en huskeseddel med:-) Kors der er meget jeg glemte at spørge om når jeg er ved at putte katten tilbage i bilen:-)

• Catlady
    Catlady Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 48
    #10   9. dec 2011 Ja det lyder godt nok dyrt... og mærkeligt hvis det ikke er inkl. sundhedstjek, det er jo mega vigtigt at folk ikke vælger det fra hvis man vil forebygge evt. sygdomme. Jeg synes ikke at prisen er altafgørende i valg af dyrlæge, men jeg synes det lyder lidt uansvarligt hvis de vaccinerer katte uden at sundhedstjekke dem. For som Lis også skriver, så skal dyrene jo være raske for at blive vaccineret!

Mine katte bliver vaccineret hos Åbyhøj og det koster omkring 640 inkl sundhedstjek, og så får du vist 2. kat for halv pris og yderligere rabat på 3. kat. De er efter min opfattelse meget søde og omhyggelige - man bliver ikke bare sendt ud, hvis man ikke når alle sine spørgsmål i løbet af konsultationen, de bruger gerne ekstra tid og jeg føler ikke de prakker mig noget på for at tjene penge. Jeg har ikke prøvet andre dyrlæger i Århus, men det kommer jeg heller ikke til, for jeg er helt tilfreds med dem i Åbyhøj.

• #11   9. dec 2011 Jeg vil så lige sige at jeg har hørt meget dårligt om Åbyhøj så den vil jeg fraråde hvertfald til større ting. Galten dyreklnik ligger godt nok lidt uden for århus men er vidst noget billigere jeg gav 1100 for sundhes tjek af 2 katte plus vaccine til begge samt et meget grundigt sundhedstjek af en ilder

• tania h
    tania h Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99
    #13   9. dec 2011 Prøv www.dyrlaegenitrige.dk hun skulle ha nogle rimelige priser.
    Dyrlægen i åbyhøj er rimelig dyr synes jeg.. Jeg skulle give 2550 for og få kiri steriliseret,men hos hende i trige skal jeg give 2800 for kiri vores 2 hankillinger og det er incl øremærke og vacc

• #14   9. dec 2011 Vil meget kraftigt fraråe hende i Trige 2 af mine kolleger har meget dårlig erfaring med hende. Hun virker dement og kan ikke huske ting og så har hun lavet nogen meget grimme sting på kollegaens hund. Ja hun er billig men vidst ikke ret dygtig længere derudover foregår det vidst ikke helt vildt sterrilt min kollega overværede en kastration

• tania h
    tania h Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99
    #15   9. dec 2011 Puuuh det lyder da ikke rart... Har ellers hørt god omtale om hende..
    Så er det måske ikke lige hende jeg skal ud til...

• #16   9. dec 2011 Tania: Tror hun har været super dygtig engang men hun er vidst faldet af på den smiley Altså der er ikke sket noget med de dyr jeg har hørt om men det har bare ikke været helt vildt got lavet derudover har hun virket meget glemsom hvilket jo ikke er så godt smiley Mine kolleger har begge skiftet

• #17   9. dec 2011 tak til alle for jeres svar smiley jeg vil også helt klart gå efter mavefornemmelsen omkring dyrlægen, måske er det ikke lige så vigtigt når det bare er en vaccine, men jeg vil gerne finde en fast dyrlæge, som jeg er tryg ved og som jeg synes er god til kattene smiley

lis. det med fryns lyder jo meget tiltalende :), og god ide med huskeliste, for jeg går og tænker over mange små ting, men så forsvinder det hele når tiden er smiley
    god aften til alle.

• Catlady
    Catlady Tilmeldt:
    jun 2010

#18   10. dec 2011 Jeg tror også bare man må erkende, at man altid kan høre godt såvel som skidt om alle dyrlæger. Det handler jo også lidt om kemi, som det gør med ens læge, bankrådgiver, m.m. Og dybest set er der så vidt jeg ved kun én dyrlæge i Århus (Risskov), man for guds skyld skal holde sig fra - hvis han da stadig praktiserer.
    Jeg har hørt en del knap så positivt om både Trige, Skejby og Østergaard, men jeg har også hørt at mange er glade for dem! Men alligevel er jeg da nysgerrig - Trine K, hvad har du hørt af dårligt om Åbyhøj?

Michelle P, jeg synes også du skal finde en fast dyrlæge. Jeg ved ikke hvordan det er andre steder, men i Åbyhøj har det i hvert fald kunne betale sig for mig, at være fast kunde rent prismæssigt. Og så er det da bare rart at vide at ens dyrlæge kender til historikken på ens dyr, hvis der en dag skulle ske noget..

• #19   10. dec 2011 Jeg har i 20 år haft den samme klinik. Det kan da godt være jeg nogen steder kunne have fået et eller andet billigere - det tror jeg så bare ikke på i det lange løb. Klinikken kender mine dyr og de kender mig - det er utroligt så meget de har gjort for mine dyr - og det har de selvfølgelig også fordi jeg er som jeg er - jeg vil vide, så jeg giver ikke lige op.

Jeg kan ihvertfald varmt anbefale Johan på Åbyhøj - for jeg kender ham fra den tid han var på "min" klinik.

Der er andre dyrlælger i områet killingekøbere af mine har haft mindre gode oplevelser med - dyrlæger som andre respekterer højt - det gjorde jeg også engang - det gør jeg ikke mere.

Kemien mellem klient og dyrlæge er et must for det bedste resultat

• #20   10. dec 2011 Stine: Ham i risskov er det dr. dyredød du taler om?
    Min tante fik fejlbehandlet hendes kat for år tilbage ellers har jeg bare hørt at der skulle være dårlig service altså at folk på klinikken ikke er imødekommende og virker arrogante. Har dog ingen erfaring med klinikken selv

• #21   10. dec 2011 dyrlægen i trige er en rigtig sød dame, hun har meget billige priser og er rigtig dygtig. Man kan ringe kl.2 om natten en weekend, og hun står op og tager imod. Jeg kan kun anbefale hende smiley

Og 3 gange vaccine kan man jo næsten ikke gøre forkert. tjek hende med prisen smiley

• Catlady
    Catlady Tilmeldt:
    jun 2010

#22   11. dec 2011 trine K: ja det er ham, hvis navn man ikke må nævne. Ved du om han stadig praktiserer? han kan vel snart ikke have nogen klienter tilbage..

Nå okay, på den måde. Jeg synes nu aldrig jeg har oplevet arrogance der, tværtimod - de har altid været rigtig søde overfor mig og vigtigst af alt mine dyr smiley Men igen, det handler jo om kemi og der er altid nogen der går skævt af hinanden.

• #23   11. dec 2011 Stine: Det gør han i bedste velgående men han har skiftet navn smiley Kan ikke huske fornavn men mener det er noget med tonnicsen til efternavn.

Kommentér på:
vaccination, pris. Århus.

Annonce