vaccination, pris. Århus. vaccination, pris. Århus.
Hej allesammen.
Jeg skal have alle 3 katte vaccineret, og jeg fik et chook da jeg ringede til den lokale dyrlæge. skejby dyreklinik. 682 kr pr. vacc. og det er KUN vaccinen. hun kunne så tilbyde 3 for 1400. men det er stadig kun vaccinen, og vil jo gerne ha dem tjekket efter i krogene !
jeg synes det er helt vanvittigt! især fordi jeg så søgte lidt rundt i trådene efter nogle priser, og det lader jo til at nogle kan få det en hel del billigere.
men så vil jeg gerne høre jer, hvad plejer i at give pr. kat pr. vaccine og evt. sundhedstjek, i Århus og omegn?
venlig hilsen michelle
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 144
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 163
nov 2010
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
Kan desværre ikke anbefale dig nogen specifik, men ring da rundt og hør hvad de tilbyder. Som sagt, det burde ikke være særlig dyrt når du kommer med alle katte på samme tid.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.012
http://www.aabyhoejdyreklinik.dk/Forside
nov 2010
Er hellerikke så fornøjet over skejby. Fik kastereret Caecar der, og synes bare ikk de var særligt rare eller personlige, og stod med så mange ubesvarede spørgsmål. Men det er lige ved siden af og bekvemt.
nov 2008
Læste iøvrigt at man som fast kunde i Åbyhøj fik en del "fryns" som ikke faste måtte betale for:-)
Og har du noget du skal spørge om - så tag en huskeseddel med:-) Kors der er meget jeg glemte at spørge om når jeg er ved at putte katten tilbage i bilen:-)
jun 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 48
Mine katte bliver vaccineret hos Åbyhøj og det koster omkring 640 inkl sundhedstjek, og så får du vist 2. kat for halv pris og yderligere rabat på 3. kat. De er efter min opfattelse meget søde og omhyggelige - man bliver ikke bare sendt ud, hvis man ikke når alle sine spørgsmål i løbet af konsultationen, de bruger gerne ekstra tid og jeg føler ikke de prakker mig noget på for at tjene penge. Jeg har ikke prøvet andre dyrlæger i Århus, men det kommer jeg heller ikke til, for jeg er helt tilfreds med dem i Åbyhøj.
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 439
jun 2011
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99
Dyrlægen i åbyhøj er rimelig dyr synes jeg.. Jeg skulle give 2550 for og få kiri steriliseret,men hos hende i trige skal jeg give 2800 for kiri vores 2 hankillinger og det er incl øremærke og vacc
sep 2011
jun 2011
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99
Så er det måske ikke lige hende jeg skal ud til...
sep 2011
nov 2010
lis. det med fryns lyder jo meget tiltalende :), og god ide med huskeliste, for jeg går og tænker over mange små ting, men så forsvinder det hele når tiden er
god aften til alle.
jun 2010
Jeg har hørt en del knap så positivt om både Trige, Skejby og Østergaard, men jeg har også hørt at mange er glade for dem! Men alligevel er jeg da nysgerrig - Trine K, hvad har du hørt af dårligt om Åbyhøj?
Michelle P, jeg synes også du skal finde en fast dyrlæge. Jeg ved ikke hvordan det er andre steder, men i Åbyhøj har det i hvert fald kunne betale sig for mig, at være fast kunde rent prismæssigt. Og så er det da bare rart at vide at ens dyrlæge kender til historikken på ens dyr, hvis der en dag skulle ske noget..
nov 2008
Jeg kan ihvertfald varmt anbefale Johan på Åbyhøj - for jeg kender ham fra den tid han var på "min" klinik.
Der er andre dyrlælger i områet killingekøbere af mine har haft mindre gode oplevelser med - dyrlæger som andre respekterer højt - det gjorde jeg også engang - det gør jeg ikke mere.
Kemien mellem klient og dyrlæge er et must for det bedste resultat
sep 2011
Min tante fik fejlbehandlet hendes kat for år tilbage ellers har jeg bare hørt at der skulle være dårlig service altså at folk på klinikken ikke er imødekommende og virker arrogante. Har dog ingen erfaring med klinikken selv
sep 2011
Følger: 26 Følgere: 27 Katte: 5 Emner: 13 Svar: 612
Og 3 gange vaccine kan man jo næsten ikke gøre forkert. tjek hende med prisen
jun 2010
Nå okay, på den måde. Jeg synes nu aldrig jeg har oplevet arrogance der, tværtimod - de har altid været rigtig søde overfor mig og vigtigst af alt mine dyr
sep 2011
vaccination, pris. Århus.