{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.473 visninger | Oprettet:

Problemer med fertil hun kat {{forumTopicSubject}}

Et af mine familie medlemmer som har en kastreret han kat har fået en ny nabo. Da de flyttede ind havde hun to fertile hun katte og ni killinger med. Killingerne er nu kommet hjemmefra til nye hjem men hun kattene er ikke blevet steriliseret.
De gør meget i området for at kattene holdes neutraliserede og der er også blevet snakket med hende om kattene. Hun er blevet bedt om at neutralisere og holde dem inde hvis de er i løbe tid. Hun siger så hun nok skal få det gjort men der er ikke penge til det lige nu. Hun holdt den ene inde nogle timer og så blev den lukket ud igen . Man må faktisk kun ha en kat i boligforeningen med mindre man har dispentation . Det ved jeg så ikke om hun har.
Problemet er nu at den ene hun kat gået i løb og det har medført en del postyr. Hun hopper ind af vinduerne hos mit familie medlem og parrer sig med hans kastrede han kat. Det virker ikke som om hunkatten er interesseret i de fertile hankatte men mere som om hun er bange for dem. Mit spørgsmål er derfor kunne hun ikke få p.piller til katten bare i første omgang nogle måneder eller er det forsent, når den nu er gået i løb ?
Det er lidt svært at holde alt lukket nu og hun katten ser ud til at fortrække at flygte ind til den kastrerede nabo han kat, er det ikke lidt underligt. De virker nærmest som sådan et kæreste par der render sammen hele tiden og sover i ske. Er der gået noget galt, da han blev kastreret. Jeg går ud fra katten når at blive med killinger igen når hun ikke gør noget mere aktivt for at forhindre det selv lige nu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med fertil hun kat
  • #1   21. jul 2014 Hvis hun kun parrer sig med en kastrat, så kan der ikke rigtig ske noget mht. killinger.

    Det er ikke alle hunkatte, der lader sig parre af alle forbipasserende hankatte. smiley


  • #2   21. jul 2014 Skriv til boligforeningen, det er dem der skal tage affære.

  • #3   21. jul 2014 Jo hun vil bestemt kunne give p-piller, hvilket måske også nok ville være det bedste indtil der er penge til neutralisering, for hvis hun ikke har penge til neutralisering, hvordan vil hun så have penge til endnu et kuld killinger eller 2???

    Hvis hunkatten kun parrer sig med kastraten så kommer der ingen killinger, og det er da super sødt at de 2 katte nærmest er kærester smiley hvis ejer af kastraten ikke har noget i mod det er det jo helt ok smiley

    Blot fordi en hankat er kastreret betyder jo ikke at den totalt mister lysten, men normalt forsvinder de fleste drifter, men gøre en hunkat gravid er umuligt..


  • #4   22. jul 2014 Når i allerede er i kommunikation med hende, ville jeg sige det, som det er... At jeg er villig til at se igennem fingre med, at hun har flere katte end man må, men jeg gider ikke generes af hendes fertile katte. Så enten holder hun dem inde eller giver dem p-piller, til de kan blive neutraliseret.
    Fabler hun om økonomi igen, vil jeg igen bare være direkte: det er dyrere at have killinger end at få en kat neutraliseret.

    Og så må hun selv tage den derfra.


  • #5   22. jul 2014 Hun er blevet bedt om at holde katten inde, så folk kan få lidt nattero .Der har været et par stykker ovre og snakke med hende om kattene. Hun siger nu at hun kan nå at sterilisere selv om der skulle være kommet killinger. Så de bare dør .
    Jeg synes bare det er sådan lidt en tvivlsom metode fordi det lige var mere spændende at tage på ferie lige nu . Det er jo ikke min kat.
    Vi foreslår p piller og håber hun steriliserer snart. Hun katten må gerne komme hos mit familiemedlem og være kæreste med hans kastrat, da hellere det end de fertile Jeg var i tvivl om den kunne få p piller nu når den er i løb. Vi foreslår hende at give katten p piller indtil den bliver steriliseret. Og håber der snart bliver lidt ro.
    Tak for jeres råd og svar.


Kommentér på:
Problemer med fertil hun kat

Annonce