351 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Kun her hjemme hos os? Kun her hjemme hos os?

Kun os, der nogle gange får nabo katten på besøg, selvom den ved at den ikke må komme ind? smiley
Min mor er da glade nok for de tre, for hun har da købt godbidder, kun til dem.. Pff, forkælede dyr. smiley

Jeg måtte også lige skynde mig ud i gangen, da Odin, (Den ene killing) kom ind, men skyndte sig at løbe ud i vores have igen, da den ved at den ikke må være inde hos os, kun i haven.. Men de sidder tit ved os når vi er der ude, det er så hyggeligt. Tror også at de glæder sig til at vores lille prinsesse kommer hjem, og så vi kan få hende neutraliseret og det, så hun kan komme ud og lege med dem. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kun her hjemme hos os?
  • #1   27. jul 2014 Jamen de kommer da ind hos jer fordi i giver dem godbidder..

Og nej killingerne ved ikke at de ikke må komme ind, slet ikke når i giver dem noget at spise, så ser de jeres hjem lige så meget som deres hjem, som de ser deres rigtige hjem som deres..

Og nu skal du jo ikke forvente at naboens killing3er og din kommende killing bliver bedste venner, sådan fungere katte ikke, katte er territoriale, så de vil sikkert slås om territoriet, måske vil de leve side om side i fordragelighed og hvis du er rigtig heldig så vil de blive venner og kunne lege sammen, men du skal ikke være sikker på at det ender sådan..

• #2   27. jul 2014 Nej nej, det var nu også bare for sjov. smiley

• #4   27. jul 2014 C C D, det vil jeg give dig helt ret i.
    Men vi bliver betragtet som dens pleje ejer, af dens rigtige ejer, så de synes det er okay at vi gør det. smiley

Kommentér på:
Kun her hjemme hos os?

Annonce