{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.154 visninger | Oprettet:

Kan katten forstå hvad jeg siger ;) {{forumTopicSubject}}

Jeg arbejder ikke, så har derfor rigtig meget tid alene sammen med katten.
Jeg snakker rigtig meget til ham, fortæller ham alt mellem himmel og jord, han svarer mig dog sjældent smiley

Hvis naboerne høre mig, tror de helt sikkert jeg er blevet tosset, sådan som jeg snakker til "mig selv"

Mon katten forstå mig eller tænker den, holder hun ikke snart mund, så jeg kan sove i fred smiley

Måske skal jeg lige tilføje, at jeg snakker som et vandfald :0)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan katten forstå hvad jeg siger ;)
  • #1   28. jul 2014 jeg gør det samme. i starten på kv blev jeg godt nok drillet med det, men jeg er nu ligeglad for jeg syntes selv at man påvirker sin kat på en god måde
    på internattet kunne jeg da også godt mærke at mange af kattene faktisk slappede mere af, når jeg var der
    og jeg snakker også som et vandfald
    snakker både med mine 17 rovdyr og mine to vildbasser

    ærlig talt, så aner de ikke hvad vi snakker om, men det er mere tonen i det man siger som gør det


  • #4   28. jul 2014 Ja her er det også tonefald og det, at bruge samme ord og sætninger, så det tilsidst virker som om kattene forstår ord og tonefald.

    Du skal bare se når jeg siger " skal i ud" eller bare "ud ud ud" , så går det hurtigt mod havedøren smiley


  • #6   28. jul 2014 Du er ikke den eneste der snakker med kattene..

    Det gør jeg såmænd også og jeg mener snakker med, for mine svarer skam, ikke på alt men på en del, og har det noget med mad at gøre så er der helt sikkert svar smiley :D

    Jeg tror såmænd ikke kattene forstår alt hvad i siger, den aflæser tonefaldet, men der er visse ord den med tiden vil genkende, det siger jeg fordi ordene nej og mad har jeg som forsøg prøvet at sige i forskellige tonefald og begge katte reagere på ordet og ikke tonefaldet, ligesom, Tøsen reagere på sit nav og sit kælenavn men aldrig på Smilla, der ved hun udmærket at det ikke er hende der bliver tiltalt, eller hvis jeg kalder hende noget andet i samme tonefald som hendes navn så er der heller ikke reaktion fra hende..

    Så tror ord der bliver gentaget mange gange, dem vil de genkende, ellers er det tonefaldet de reagere på smiley


  • #7   28. jul 2014 Hvor er det dejligt, at jeg ikke er den eneste som snakker til katten, så er jeg ihvertfald ikke tosset smiley

  • #8   28. jul 2014 smiley :D smiley :D smiley

    Ikke mere tosset end os andre i hvert fald smiley :D smiley :D smiley


  • #9   28. jul 2014 Ha ha nej, det er nu dejligt ikke at være den eneste smiley

Kommentér på:
Kan katten forstå hvad jeg siger ;)

Annonce