808 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Exotic fælder som fanden ! Exotic fælder som fanden !

Hej Alle på kattegalleri smiley

Håber der nogle der kan hjælpe mig.
Vores Perser Exotic ( korthåret) fælder fuldstændigt vildt.
Han har altid fældet meget, dog efter jeg gav ham et bad og børstet ham er det blevet værre??
Han får Iams Wild Ocean og har altid fået.... Han er blevet tjekket for diverse sygdomme og er helt fejlfri....
Ved godt det fælde periode, men hans er LANGT VÆRRE end det førhen har været....

Er der nogle af jer der kan forslå mig et super super godt foder der evt. kan mindske hans fældning, har læst at royal canin hair and skinball har hjulpet andre med katte som fældede en del, er der nogle af jer som har efaring med dette produkt?

Håber på gode svar smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Exotic fælder som fanden !
  • #1   31. jul 2014 Det er fældningstid, men jeg kan se at fedt % kun er på 15 i Iams Wild Ocean. Det er alt for lidt, hvis man skal holde pelsen pæn. Jeg foder selv med Sanabelle Sensitive med fjerkræ det har en fedt % 22.5. http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattefoder_toerfoder/sanabelle/adult/182141

• Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

Følgere: 18 Emner: 23 Svar: 282
    #2   31. jul 2014 Altså mine fælder også VILDT i øjeblikket.
    Har lige set nogle på udstilling, også andre racer som også fælder exeptionelt.
    Det er grundet varmen og som Got a Point skriver også foderet der kan være en faktor.
    Summasumarum din kat fejler ikke noget set udfra det perspektiv at alle andre også fælder extremt for tiden.

• #4   31. jul 2014 Lad være med at bade ham medmindre han er beskidt eller skal på udstilling.

Alle katte fælder året rundt, nogle katte fælder bare mere end andre..

Ved mine 2 huskatte, der fælder Bob-Cat mere end Blackie, da deres pels"type" er lidt forskellige.. Bob-Cat er mere "fluffy" i det end Blackie, som er mere "strid" i det.. (Begge korthåret)

• #5   3. aug 2014 tak skal i have for svar smiley vi er nu skiftet til Royal Canin hair and skin smiley

Kommentér på:
Exotic fælder som fanden !

Annonce