{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

exotic pels {{forumTopicSubject}}

hvordan holder i jeres exo's pels?

jeg synes det er som om at chulo fælder meget men ikke rigtig kan komme af med det. Når man så reder ham skæller han og man kan bare få meget pels af.
Han er også lidt mat nogle gange.
Han får RC til perser, så det er ikke det der er galt.
Jeg bader ham ikke da han skriger i vildens sky hvis han bliver holdt fast og kan ikke lide at blive våd.

Ved ikke om der er andet man kan gøre og om det er normalt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  exotic pels
  • #1   8. nov 2007 hej..

    lidt olie i hans mad kan hjælpe en del..

    men et bad med noget shampoo mod sart hud burde også hjælpe, selvom han ikke kan lide det.

    de katte jeg har haft der ikke kan lide det, har jeg haft i en katte sele..

    Det kan også være han har en hud sygdom, så måske dr. dyr kan afhjælpe dit problem.

    det kan nemlig være 1000 ting

    held og lykke..

    knus


  • #2   9. nov 2007 vi har lige været til dyrlæge tjek og fik at vide at alle misserne var tip top... så jeg tror ikke det er noget alvorligt.

  • #3   9. nov 2007 christina: he he smiley skøn humor. Ja chulo er nok verdens største tøsedreng. det gælder sådan ca alt... han tør ikke engang løbe efter malou, men lunter væk hvis hun prøver at lege med ham. For ikke at nævne hans opførsel når jeg støvsuger eller vasker gulv... Ville gerne se dine katte synge, du må lave en video... lol.

    Mille: Ja men er hills ikke dyrere end RC? Jeg synes nemlig jeg bruger rigeligt med penge lige nu... er heldigvis snart færdig uddannet smiley


  • #4   9. nov 2007 ellers se hva arion kan gøre for dig det har jeg os hørt godt om.. men prøv dig frem for du kender selv din kat bedst men synes du har fået en del gode råd så ingen fra mig af.. *S*

Kommentér på:
exotic pels

Annonce