{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kattemad
  • #1   1. aug 2014 Åh, det er ikke så enkelt ;-).

    Altså Whiskas tørfoder synes jeg er noget skodfoder. Der er bl.a. farvestoffer i, og det er bestemt ikke noget katte har brug for.

    Whiskas vådfoder er bedre end ingen vådfoder. Mine katte får det en sjælden gang for variationens skyld.

    Perfect fit er (som nævnt i en anden tråd) dårligste køb til prisen. Høj kilopris og magnesium er i den høje ende.

    Royal Canin er der delte meninger om. Mine 10 år gamle katte får en hel del Royal Canin sterilised tørfoder (køber det kun på knaldtilbud) og de trives godt på det. smiley

    De andre mærker du nævner kender jeg ikke. Men af billigt godt tørfoder på Zooplus kan fx nævnes Feline Porta 21. Vådfoder i samme mærke er også godt (men halvdyrt) .


  • #3   1. aug 2014 jeg vil ikke købe over nette har det beste med at have vare i hånden

  • #5   1. aug 2014 det var mere til tinka smiley
    men da jeg læset mig frem til nogen af dem syndes jeg de lyd gode hvorfor er Whiskas.
    - Premiere.
    -Perfect fit.
    - Select gold. no go smiley


  • #6   1. aug 2014 # 3) Jeg køber næsten heller aldrig over nettet (pga jeg ikke gider vækkes af fragtmænd - ellers ville jeg handle på zooplus).

    Jeg køber det meste vådfoder i Aldi (altså Lux), og tørfoder køber jeg på tilbud i Petworld. De har sådan cirka det samme udvalg som Maxizoo.

    Plantorama og Land og Fritid har vist også (et begrænset) udvalg af kvalitetstørfoder.


  • #7   1. aug 2014 # 5) Som nævnt er der ingen grund til at proppe farvestoffer (som der er i Whiskas-tørfoder) i sine katte. Det indeholder desuden rigeligt meget korn og vistnok også sukker.

    Perfect Fit har, som nævnt, rigelig højt magnesiumindhold, og det er desuden dyrt.


  • #9   1. aug 2014 jeg syndes bare den petwold vi har i svendborg har de ikke rigtigt styr på noget.
    og vil prøve og kigge lidt rundt på det for den skal jo have det der er godt for den


  • #11   1. aug 2014 whiskas, tjaa så skal det være vådfoderet - desværre har jeg en som ikke kan tåle det

    perfect fit er bare en forbedret udgave af whiskas - ingen af mine gider det overhovedet - har dog ikke prøvet vådfoderudgaven

    PREMIERE:?
    SELECT GOLD:?
    jeg har ikke prøvet nogle af dem

    RC: mine får sterilsed og har fået det i mange år og trives super på det, og vil slet ikke foder med andet. vådfoderet kan mine godt lide lidt af

    men ellers bruger jeg
    bozita
    smilla
    miamor
    schmusey
    gourme
    felix/pussi - kun den med laks

    og hvad der ellers er på tilbud hos zooplus, som passer til mine (uden magnesium, helst uden sukker mm)


  • #13   1. aug 2014 # 9) I PetWorld Viby er det sandelig heller ikke alle personalerne, der har lige meget styr på tingene ;-), men jeg handler der alligevel, for det er tæt på hvor jeg bor, og jeg ved selv, hvad jeg vil ha'. Køber også kattegrus (cats best Øko plus) der, så slæber varer i kilovis hjem på cykel smiley

  • #15   1. aug 2014 oka mange tak

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #16   1. aug 2014 Orijen tørfoder på zooplus er både til killinger og voksen katte, jeg bruger det selv med en blanding af Applaws som der er også som Orijen 80 % kød i og Hair og skin fra Royal canin, så har altid 3 forskellige mærker i blandingen og det elsker mine katte. smiley lige nu har jeg i stedet for Hair og skin, Royal canin hairball

  • #17   1. aug 2014 oka så er det bare med at finde det min lille mis kan lig har haft en veninde vist kat kun kunne lig det fra rema1000

  • #20   1. aug 2014 ja må prøve mig frem

  • #22   2. aug 2014 Louise. Hvor fås de mærker henne, som du nævner?

  • #27   2. aug 2014 det vådfoder der hedder lux fra aldi er godt. Det indeholder ikke sukker og det er billigt.

  • #30   2. aug 2014 Servicemeddelelse smiley :

    Fra i dag og ugen ud, har PetWorld tilbud på 10 kilo Royal Canin sterilised 400 kr. (Det har de tit, og jeg køber det altid til den pris. Synes en kilopris på 40 kr er rimelig).
    10 kilo Arion 300 kr.
    10 kilo Kingsmoor for 459 kr (og 3 kilo for 149 kr)
    15 kilo Hills for 499 kr.


    Og # 23) Felis - Hvilket tørfoder giver du da dine katte?


  • #32   3. aug 2014 Felis - Tror du at det er Kitekat-tørfoderets fortjeneste, at dine katte er store, sunde og raske?
    Eller formuleret omvendt, tror du at de ville have været mindre, mindre sunde og syge, hvis de havde fået de mærker tørfoder som Louise listede op? ;-).


  • #34   9. aug 2014 Min lille killing for SG fra maxi zoo og der er helt fin mærk, og når man kigger på indholdet af maden næsten helt ens ud med Royal canin og Hills bortset fra der er mindre korn i, hvilket jo er en god ting smiley

Kommentér på:
kattemad

Annonce