2.268 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Kryptokid kat Kryptokid kat

Så blev lille hitte-messi kastreret idag. Det viste sig han var kryptokid. Derfor har han et lille snit ved lysken og blev syet med 2 sting.
Da han kom hjem kom han hurtigt til sig selv, og har leget, spist og opført sig som normalt.
MEN, han viser altså såret lige lovlig meget opmærksomhed... Først slikkede han kun lidt, men opdagede her til aften han faktisk har bidt et af stingene af smiley Såret er heldigvis pænt "limet sammen" stadig. Men nu har jeg givet ham body på, for at undgå han hiver sidste sting ud. Han opføre sig bare som en reje der snor sig og slæber numsen hen af gulvet smiley

Nogen herinde der ved hvornår det ville være ok at tage den af ham igen? Hvor hurtigt heler det? Det er jo et mini snit i forhold til en sterilisering...

Da jeg hentede ham ved dyrlægen spurgte jeg om han skulle have krave eller noget, men det mente hun ikke var nødvendigt... Det vurderede jeg så var bedst i aften i hvert fald...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kryptokid kat
Kommentér på:
Kryptokid kat

Annonce