4.867 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
15 Svar
Andre forumemner med "Foder på nettet"
Foder på nettet?
Hej I kloge KG hoveder:-) Jeg har tænkt lidt på om man kan bestille sit foder over nettet? Vi har nemlig ikke bil, og der er næsten 3 kg ned til dyrehandlen, og det er langt på cykel med foder;-)
Hej I kloge KG hoveder:-) Jeg har tænkt lidt på om man kan bestille sit foder over nettet? Vi har nemlig ikke bil, og der er næsten 3 kg ned til dyrehandlen, og det er langt på cykel med foder;-)
Skrevet af: Pernille . - 8. okt 2011
Hvor kan man købe royal canin foder på nettet?
Den ene af mine katte har meget sart mave, så den kan kun tåle- gastro intestinal fra Royal canin, men det bliver lidt dyrt for kan kun få det ved dyrlægen. Eller hva? Har prøvet at finde en net buti...
Den ene af mine katte har meget sart mave, så den kan kun tåle- gastro intestinal fra Royal canin, men det bliver lidt dyrt for kan kun få det ved dyrlægen. Eller hva? Har prøvet at finde en net buti...
Skrevet af: Nete P - 29. jun 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
- Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
- Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
- Samling af havemøbler 300 kr.
- Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
- Slå græs 1.000 kr.
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 383 Katte: 4 Emner: 189 Svar: 7.280
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
umiddelbart syntes jeg at det er lidt fusket.
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Og den side er endnu ikke blevet bedømt...
Jeg ville ikke turde..
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 28 Katte: 5 Emner: 118 Svar: 843
Bitiba har tilsyneladende fungeret som selvstændig virksomhed indtil sommer sidste år, hvor de blev en de efter hvad jeg kan læse mig til, blev optaget som den del af Zooplus concernen.
Så umiddelbart ser jeg ikke noget skummelt ved dem. De er bare "nye" som udbyder af kæledyrsartikler på nettet.
Hvis nogen skulle have lyst til at læse Zooplus´ besked omkring dette til investorer, kan det læses her http://investors.zooplus.com/downloads/JointReport.pdf
(advarsel juridisk og tørt sprog - på engelsk)
dec 2009
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Lidt underligt..
jan 2012
dec 2009
Jeg kan ikke spare noget på foder på den side, så for mig kan det bedre betale sig at bestille hos zooplus.de - det er jo dybest set samme virksomhed og samme medarbejder til at pakke (Bitiba har 0 ansatte - så sagerne klares alligevel af Zooplus)
jan 2012
Internationalt: bitiba.be | bitiba.co.uk | bitiba.de | bitiba.dk | bitiba.es | bitiba.fr | bitiba.it | bitiba.nl | bitiba.pl
dec 2009
Jeg kunne spekulere på at det er noget de gør, for at "udleje" deres arbejdskraft fra zooplus til bitiba - så at de kan "skjule" en del af overskuddet hos bitiba som leje af arbejdskraft, hvilket der ikke skal betales skat af, dermed kører bitiba med en mindre overskudsgrad, som ryger over til zooplus, lidt kreativ bogføring(uden at det bliver ulovligt, mange virksomheder gør sådan noget) dermed får de mere "skattefri" overskud.
Det er bare spekulationer som jeg absolut ingen beviser har for, Men for kunderne gør det ingen forskel.
jan 2012
Det var netop derfor jeg skrev det, for sådan set konkurrere de så med sig selv eller de dækker i hvert fald samme områder..
Du har nok fat i et eller andet med udlejning af arbejdskraft, skattefordele, kreativ bogføring m.m. men ja ingen beviser, men det gør jo også at skulle det ene selskab gå konkurs så kan det andet selskab jo fortsætte..
Og jeg har fået at vide en gang af en person at zooplus bevidst sælger tingene så billigt at de altid vil gå ud med et underskud, deres budget er lave så de skal have underskud de første 5 år. først derefter skal de begynde at gå i nul, men på papiret må de aldrig få et såkaldt overskud..
Så er det jo perfekt hvis man har et andet selskab hvor man kan føre nogle ting over på så begge selskaber enten går i nul eller underskud
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.141
Men jeg kan jo se, at der er penge, at spare,,, men jeg er også usikker når der popper nyt op, for er det godt og billigt vil mange vel kende det
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 383 Katte: 4 Emner: 189 Svar: 7.280
Der står at det er inkl. momssats 25 % - men prisen er stadig den samme i euro.... Så det kan da godt være at de er eksperter i fiks-fakserier, men det falder da ud til kundens fordel...
jan 2012
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Foder, på nettet