2.237 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hvor kan man købe royal canin foder på nettet? Hvor kan man købe royal canin foder på nettet?

Den ene af mine katte har meget sart mave, så den kan kun tåle- gastro intestinal fra Royal canin, men det bliver lidt dyrt for kan kun få det ved dyrlægen. Eller hva? Har prøvet at finde en net butik som sælger det, men desværre uden held.
Er der nogen der kan hjælpe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor kan man købe royal canin foder på nettet?
  • #2   29. jun 2012 jeg ville vælge zooplus.de (den er billigere end .dk også inklusiv fragt)

• #3   29. jun 2012 Jeg kan ikke finde den udgave på zooplus???

• #4   29. jun 2012 www.medicanimal.co.uk

• #5   30. jun 2012 Tak for det, jeg prøve at kigge på siderne.

• #6   30. jun 2012 Jeg giver cathrine ret- inde på zooplus findes der ikke royal canin intestinal.

• #7   30. jun 2012 De har det på medicanimal smiley

• #8   30. jun 2012 Hej Nete.
    Min Abyssiner hunkat, var i lang tid på RC-Gastro Intestinal. Men det var på grund af, at hun var så tynd. Vi fik så det råd at sætte hende på G-I, da hun samtidig også kunne have lidt problemer med lidt "tynd mave". Men da vi i sidste måned, var oppe for at hente en ny pose Gastro Intestinal- foder til hende (det får vi altid hos vores dyrlæge). Da fik vi at vide, at det ikke bliver lavet længere. Der er simpelt hen for lidt efterspørgsel på det øv.
    Så fik vi anbefalet at hun skulle have RC's Mobility. Da hun har gigtforandringer i begge forben (er kun 4 år), så ville det være rigtigt godt for hende. Samtidig er det med meget næring i, at hun forhåbentlig kan tage en smule på. eller i det mindste ikke blive tyndere. Dette foder Mobility, må vores anden Abyssinerkat, hankatten, også meget gerne få. De er begge fritløbende katte og er derfor meget aktive hele døgnet.
    Men tal med din dyrlæge om det. Der findes jo et utal af varianter indenfor RC-foder. Så mon ikke de kan finde et foder, der lige passer til din kat? Vi har altid været meget glade for RC-foder og bruger også Chihuahua-varianten til vores to Chihuahuaer. Held og lykke med din søgen :o)

• #9   30. jun 2012 Det kan man på Granly´s side, men det er i Billund så det kan være at det er langt væk?

• #10   30. jun 2012 Jeg har fundet det på medicanimal, så er det bare spændende og se hvornår det kommer smiley
    Tina: det var meningen at det kun var en periode min kat skulle være på intestinal pga sart mave. Men jeg har flere gange prøvet at få ham over på et ander foder også indefor RC ( da deres foder varianter minder meget om hinanden) og selvom jeg har vejet det af over mdr ender han altid med tynd mave. Så nu har dyrlægen og jeg blevet enig om at han bare må bare skal blive på intestinal. Men da det er en diet foder er det en smule dyrt, derfor ville jeg gerne finde et andet sted og købe det.
    Jessica: tror ikke granly er meget billigere end dyrlægen. Så nu prøver jeg at se med medicanimal
    Men tak for hjælpen alle sammen.

Kommentér på:
Hvor kan man købe royal canin foder på nettet?

Annonce