2.722 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

vådfoder til killinger vådfoder til killinger

Hej jeg har to skønne killinger smiley
De får lige nu Applaws og Kingsmoor tørfoder som de elsker.
Der var tilbud på Royal Canin vådfoder 12 poser til killinger og de elsker det, men nu er jeg snart løbet tør.
Kan jeg forsætte med Royal Canin eller er der andet vådfoder i vil anbefales skal købes på zooplus smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vådfoder til killinger
  • #1   31. aug 2014 Royal Canin vådfoder indeholder for det meste sukker. Så jeg ville finde noget andet at give dem, som er sukkerfrit.

• #2   31. aug 2014 Hvad vil du anbefale smiley

• #3   31. aug 2014 Bozita er godt, både dåser og de største pap kartoner bliver brugt herhjemme. Og mange andre, jeg kan ikke lige komme på navnene lige nu.
    Jeg har dog erfaret at kødindholdet har meget at sige ift hvor længe de er mætte. Jo højere kødindhold, jo længere er de mætte smiley

• #4   31. aug 2014 Jeg vil foreslå dig, at prøve og bruge mange forskellige slags, og det bedste er selvfølgelig uden korn, sukker, og tilsætningssstoffer, men jeg mener afvægsling er meget vigtigt.
    Mine får vådt 2 gange dagligt og får ikke det samme morgen og aften og der skal også helst være forskel fra dag til dag.
    Normalt køber jeg ikke RC, men her hvor min kat fik ordnet tænder, skulle jeg have noget ekstra vådfoder og der var tilbud hos dyrlægen, sååå der røg noget med hjem.
    Ellers foretrækker jeg og kattene Porta 21 ren kylling, Carny ocian , Applaws og lignende ting, men med stor afvægsling smiley

• #5   31. aug 2014 Okay for lige nu bruger jeg jo Royal canin og det elsker de. Men det er svært at finde våd foder til killinger ??
    Men det er jo en jungle med det foder.
    Og har kun haft kat i ca 2 mdr og synes det er svært for det er så forskelligt hvad forskellige mennesker anbefaler ??

• #6   31. aug 2014 Jeg ville bare bruge vådfoder til voksne. Jeg har indtryk af at forskellen ligger i mængden af sukker/søde planter osv...

• #7   31. aug 2014 Killinger kan spise det samme som voksne katte smiley se bare hvor godt det går med mus og fugle, de kommer ikke i Killinge variant smiley så køb bare godt vådfoder.

Min indstilling til vådfoder er, at alt vådfoder er bedre end intet vådfoder. smiley men godt er jo godt, og med det mener jeg kød andelen skal være høj, og helst uden korn.

• #8   31. aug 2014 Der er ingen grund til at købe vådfoder til killinger, der er intet i vådfoder som gør det anderledes til killinger end til voksne katte..

Jeg ville finde et vådfoder de godt kan lide, jeg kan anbefale LUX fra Aldi det koster blot 5 kr for 400 gram, ellers har Maxi zoo et produkt der hedder multifit, der er mine rigtig glade for og en æske med 12 poser koster 40 kr, det fås også i dåser der mener jeg det koster 10 kr..

Maxizoo har også et godt produkt der hedder select gold, men det er en del dyrere..

• #9   31. aug 2014 I vådfoder får vores den lille på 15 uger, og den voksne, begge 2 LUX. De elsker det smiley

• #10   31. aug 2014 den eneste ulempe ved Lux er at rigtig mange katte hurtig kører trætte i det

mine er nu også nok lidt forkælet, for de gider så hellere ikke rc vådfoder. så her i huset er det bozita, smilla samt nogle forskellige slags posevådfoder som er på menuen. almo natur vil de også gerne have. jeg går gerne efter noget med mest muligt kød i og helst uden div ting. Og alt vådfoder med magnesium er bandelyst her i huset

MEN jeg er nu af den holdning at de mindste skal bør få det foder som er beregnet til dem. Man skal huske på at det er vigtig at de får de vitaminer mm som de har brug for at vokse.
    jeg har set hvad der sker ved killinger som ikke har fået den rigtig kost i opvægsten.

en anden ting, når du foder med vådfoder så sørg for at have noget forskelligt at skifte imellem. Netop for at undgå at de bliver trætte af det. du kan brugt rc en til at forkæle dem lidt en gang imellem. vi snyder da også her i huset - her der det felix/pussie

prøv evt at tjek
    http://www.zooplus.dk/shop/kat/killing_specielt/vaadfoder

her er en masse forskellig vådfoder til killinger. zooplus har altid et godt stort udvalgt af foder.

• #11   1. sep 2014 Køb du bare Lux eller andet voksen vådfoder, for så længe de er på killinge tørfoder, vil jeg mene at de ellers får hvad de skal have.

• #12   1. sep 2014 Super det vil jeg gøre smiley

Kommentér på:
vådfoder til killinger

Annonce