Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må killinger få voksen vådfoder?
  • #1   1. sep 2014 ja det må de.

• #2   1. sep 2014 Kort.... JA det må de..

I øvrigt så er en kat på 6 mdr. ikke en killing mere smiley

• #3   1. sep 2014 Fedt, så er der lidt mere mad at vælge imellem smiley

Er det rigtigt? Hvad er de så? smiley smiley smiley

I mine øjne vil de jo nok altid være mine smiley

• #4   1. sep 2014 Så er de ungkatte, eller bare kat smiley

• #5   1. sep 2014 Haha Gud så lærte jeg også lidt i dag smiley

• #7   1. sep 2014 Ja de må få voksent vådfoder, ja de er ungkatte smiley og ja det er tid til neutralisering hvis det ikke er gjort smiley

• #9   1. sep 2014 De skal neutraliseres om nogle uger smiley

Tak for svarene smiley

• #10   1. sep 2014 smiley dejligt du får det gjort smiley

• #11   1. sep 2014 Ja har hørt at det er rædsomt når de er i løbetid smiley

Hvordan kan det egentlig være at du skriver det? smiley

• #12   1. sep 2014 Ej, må altså os sige at jeg er ved at være træt af at høre på at neutralisering er løsningen på alt og svaret på alle spørgsmål, selvom det ikke er det emnet omhandler.. Ikke fordi neutralisering ikke er en god ting, men hvordan har neutralisering forbindelse til dette spørgsmål?? Det handler om foder.. smiley

• #13   1. sep 2014 Hvorfor jeg siger det smiley fordi alt for mange ikke ved hvor stor en fordel det er både for katten og ejeren, og fordi der er alt for mange killinger og der er ikke hjem til dem alle smiley
    Tit er det første vi høre til nye bruger, at de har problemer med en teenager kat,, enten fordi den ændre adfærd, bliver urenlig eller kommer hjem med killinger i maven og det ikke lige var det de regnede med, for killingen var jo kun 6 mdr.
    Det er hverken sjovt for katten eller ejeren, så derfor vil jeg altid råde til, at katte bliver neutraliseret tidligt, og det glæder mig hvergang, at det bliver gjort smiley

• #14   2. sep 2014 enig med Jette
    hvert år kommer de samme spørgsmål, hvorfor gør min kat sådan, eller hvorfor ... Og svaret er det samme, får dog den kat ordnet.

jeg har prøvet hunkatte i løbe, og dumme hankatte. Så mine kommer under kniven så snart de vejer 2 kg - min dyrlæge siger 2 kg - og så er det overstået og man kan komme videre.

foder: jo en kat på 6 mdr må gerne få voksen foder - dem jeg har haft er også gået på voksen tørkost i den alder. Men det er nu også mest fordi jeg har så mange at jeg ikke kan sige at den ene skal spise killing, og de 17 andre voksen.
    faktisk er min Pyrus vokset op på rc sterilised tørkost og så killing vådfoder - han ville ikke have andet. og han var altså bare 8 uger. vil helst have at de får killing mad noget længere så man er sikker på at de får hvad de skal have, men niks Pyrus ville ikke have killing tørkost, men det gik nogenlunde med vådfoderet.
    og han er i dag en stor flot mis - stadig med sin egen mening omkring foder

• #15   2. sep 2014 Jeg har altid både voksenfoder og killingefoder stående frit fremme. Så kan de spise, hvad de har lyst til, om de er 3 måneder, eller om de er 8 år. smiley

• #16   2. sep 2014 Jette og Anja, det er fint at I er bekymrede osv. men folk er vel voksne nok til selv at tage stilling til dette smiley

Og mit spørgsmål var vedr. foder - ikke neutralisering smiley

• #18   2. sep 2014 Hej Jesper,

Ved ikke om jeg vil kalde det bonus-info.. Det er vel noget man har taget stilling til inden man anskaffer sig et dyr smiley

Men dejligt at folk er så behjælpelige herinde smiley

• #20   2. sep 2014 Må indrømme at jeg fandt det lidt provokerende desværre...

Jeg kunne se hvis jeg havde nævnt noget med deres adfærd eller lign. i mit spørgsmål, at det ville komme på banen, men her blev jeg sku godt nok overrasket smiley

Men fint at du fik reddet den ud smiley

• #22   2. sep 2014 Ok jeg prøvede, at holde det kort og ikke kritisk smiley min plan var ikke en diskusion, og den var også blevet ved det, for du har jo været fornuftig og tænke det ind i din plan, så havde maria F ikke nævnt mere, ville ingen have gjort andet end, at like din besked om, at det var planen smiley
    Nej alle er ikke så fornuftige som du jo åbenbart er smiley

• #23   2. sep 2014 Heller ikke fordi jeg vil skabe en dårlig stemning, men synes bare ikke det er passende i en tråd og foder som intet har med emnet at gøre.. smiley Det må være op til hver enkelte om deres katte skal neutraliseres ellers kunne i i stedet oprette en tråd herom for at oplyse om

Kommentér på:
Må killinger få voksen vådfoder?

Annonce