{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattens pels/farve
  • #1   10. sep 2014 Det spørgsmål er du nok nød til at uddybe..

    Evt. give et billede også..


  • Irene G
    Irene G Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   10. sep 2014 Det er en lang historie, men skal prøve at gøre den kort. Min kat firsvandt fir to år suden og har efterlyst den jævnligt. Jeg blev kontaktet af en der mente det kunne være den der holdt til på en kirkegård blandt andre katte. Det er dig i ret langt fra hvir vi bor, men min datter som bor der i den by tog derud og kikkede og hun synes den ligner meget, dog har den en sort plet ( pels) på bagbenet og det havde min ikke. Så ville høre om det var muligt at sådan en plet kunne opstå på de to år der er gået?

  • #3   10. sep 2014 Hvad farve er katten ellers og hvor gammel er den??

  • #4   10. sep 2014 Medmindre den er masket, som er temperaturfølsomt, hvorved en mørk plet kan opstå hvor katten har manglet pels - så nej..

  • Irene G
    Irene G Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   11. sep 2014 Den er en blanding mellem en hellig birma og huskat, så den er cremefarvet, hvid, sort/grå ved halen, mørk på ørene og sort/grålige aftegninger i ansigtet. Den var to år da den forsvandt så den er/ ville være 4 år nu.

  • #6   11. sep 2014 Det nemmeste er vel at tjekke kattens chip eller tatovering hvis det kan lade sig gøre, for så er svaret der jo om det er din - og dermed også om en plet kan opstå smiley

  • #7   11. sep 2014 Så Eva, når så katten er en blanding af Hellig Birma som jo har maskegen, kan den sorte plet så have opstået hvis katten på et tidspunkt mens den har været væk har været skadet og mistet pels der hvor der så nu er en mørk plet af pels??

    Jeg er jo ikke så meget inde i farver, så nu bliver jeg jo nysgerrig smiley


  • #8   11. sep 2014 Irene - Jo, med den beskrivelse af farven, så vil jeg anslå at katten kan være masket - hvilket betyder at JO den kan godt have fået den sorte plet smiley

  • Irene G
    Irene G Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #9   11. sep 2014 Den er masket som en hellig birma. Ja, det ville være nemmest at få den tjekket for chip, men har haft kontakt til kattens værn og de fortæller at de ikke kan få dem i fælder, da der er en fodervært på, så det er sørme ikke nemt. Katten jeg tsler om, er/ blevet for sky til at man bare kan tage den. Så jeg kan jo selvfølgelig også tænke at hvis det er min , om jeg nogensinde vil kunne få den tam/ tryg igen ??.

  • #10   11. sep 2014 Irene - Mon ikke hvis man får den ind i rolige omgivelser og giver den positiv opmærksomhed, at den så bliver tam og kontaktsøgende igen - den har jo været det engang smiley


  • Irene G
    Irene G Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #11   11. sep 2014 Jo Eva, det håber jeg på, men nu må vi se om det lykkes at få fat i den. Tak gor alle svarene, det var dejligt at vende det med jer ??.

  • #12   15. sep 2014 Måske du kunne lave en aftale med foderværten om hvad tid hun fodre, for så er kattene vel i nærheden, når hun sætter mad ud.

Kommentér på:
Kattens pels/farve

Annonce