{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

misse kommer ikke så tit hjem {{forumTopicSubject}}

Heeej smiley
Vores kat Terkel er ikke så meget hjemme mere smiley Han kommer hjem ved en 20.00 tiden og ved typisk ud efter et par timer. Nogen gange først ved 02.00-03.00. E4 han ved at flytte eller hvad ?
Savner min misse smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  misse kommer ikke så tit hjem
  • #1   12. sep 2014 jeg har en kat som er nogle gange ud 3 dage så lige hjemme et par timer og så ude i 3 dage og så er hun hjemme i mange timer og så er hun lidt ude i nogle dage og så er hun meget ude igen , så har jeg en kat som er kun ind og er måske 30 min ude om dagen i alt , så har jeg en kat går ud og ind nogle gange om dagen og så har jeg en som ikke må kom ud igen , er for lille , og jeg har/havde en som var ude en dag og ind en dag men hun er væk men vi tror det er sket den noget :(, jeg har 5 katte så være glad din kat kommer hjem , det er med nogle katte bare af og til så vil de bare være meget ude ,

• #2   12. sep 2014 Var det nødvendigt at oprette emnet to gange?

Det er meget normalt, at inde-/udekatte finder nye hjem, hvis de er utilfredse med det gamle.

Er han kastereret?

Han får garanteret mad et andet sted, hvor han bliver lukket ind.

• #4   12. sep 2014 Det var ikke meningen at lave det to gange. Der gik noget galt på mobilen smiley

Ja han er kastereret...
    Han er bare meget sky for andre smiley

• #5   12. sep 2014 Okay. Det lyder ikke som om jeg skal være bekymret og så allugevel lidt...der er en gård tæt på hvor han bor. Sys vi putter om ham og gør det så godt for ham. Så håber ikke han ikke kan lide os mere

• #6   12. sep 2014 De par katte, jeg har haft engang til at kunne gå ud og ind, de kom altid hjem mange gange i løbet af dagen. De tænkte nok ... ude godt, hjemme bedst. smiley

• #9   12. sep 2014 Syntes du skal slette den anden tråd, det er forvirrende at du har oprettet 2 tråde om samme emne..

Hvis du er nervøs for om dem på gården fodre ham så gå dog over og snak med dem, fortæl at det er din kat og hvis de fodre den så anmod om at de lader være med det, nogle gange så fodre folk fordi de ikke ved katten har et hjem, men det kan også være de har en masse gårdkatte som bliver fodret ude og så kan de jo ikke gøre så meget, men få en dialog med naboer om at hvis de fodre så bed dem lade være..

Det er i øvrigt meget normalt at fritløbere syntes tingene er mere spændende ude her om sommeren og nok især nu hvor det begynder at blive tidligere mørkt og markerne er bare, så er der flere mus der løber rundt og søger mad, hvilket betyder dejlig jagt for kattene smiley :D smiley

• Dixie
    Dixie Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 103
    #10   12. sep 2014 Min Charlie ser vi næsten ikke i de varme måneder - specielt ikke i høstsæsonnen, hvor der er mange mus at fange. Han kommer hjem efter midnat og er ude igen så snart vi er oppe.

På det punkt er min anden kat helt anderledes, han tjekker løbende om vi er hjemme fra arbejde, og kommer ind for at spise, når vi er - men så er han også ude igen indtil kl. 22:00, men sover dog hjemme i sin egen seng om natten.

For mine katte er vinteren et tidspunkt, hvor de næsten ikke er ude. skiftet kommer gradvist, her fra september og et par måneder frem.

• #11   12. sep 2014 Her er det ret forskelligt hvor meget Tilde er hjemme. Hun har perioder hvor hun kan ligge herhjemme og sove i flere timer, og så er der perioder hvor hun nærmest kun kommer ind for at spise og få en nussetur smiley så ligger hun i en papkasse i carporten eller på en havestolen og sover . Det afhænger meget af vejret

Kommentér på:
misse kommer ikke så tit hjem

Annonce