{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

nogle moderløse killinger derude? {{forumTopicSubject}}

hej


i nat fødte min kat 5 killinger, desværre var der kun en der var i live smiley

hun har været mor 2 gange før, og har altid passet sine killinger godt. Dog søger hun noget hvileløst rundt idag og leder efter de 4 døde killinger smiley så tror hun ville blive meget glad for at få nogle nye ^^

så tænkte jeg ville spørge om der måske var nogle moderløse killinger derude et sted der har brug for en mor?

det hører man jo så tit om at der er.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogle moderløse killinger derude?
  • #1   17. sep 2014 hun vil være sådan i nogle dage og hun kan dufte det ikke er hende's killinger så er det ikke sikker hun vil ha nogle med dem og gør og så skal du passe dem 24/7 ,
    lillemus havde godt nok hendes datter i 2 år og så var den væk fra en dag til den anden dag og hun har været væk i over en mdr men den først 1-2uger var lillemus og prøve og finde hende ,


  • #2   17. sep 2014 Har opflasket masser af killinger før så jeg ja sagtens passe dem hvis hun ikke vil smiley

  • #3   17. sep 2014 Og hun har før mistet killinger dengang ledte hun efter dem i 4 dage..
    Kan jo godt være hun gør det kortere eller længere denne gang.
    Og hun har "adopteret" før ^^

    Ville skam bare give en mulighed for at hjælpe nogle af de mange moderløse killinger der er derude ??


  • #4   17. sep 2014 det havde du jo ikke skrivet , så er jeg sikker på det er en god ide , jeg undskylder ,

  • #5   17. sep 2014 Nåh nej troede ikke det var nødvendigt at skrive ville bare lave et meget hurtigt oplæg så mit budskab kunne komme hurtigst muligt ud smiley

  • #6   17. sep 2014 Det var da trist for din kat, men god ide at få nogle moderløse ind, specielt når I har prøvet det før smiley

    Jeg ville da henvende mig til nogle af internaterne, de fleste mangler vist ofte ammemødre.


  • #7   17. sep 2014 Ja det lyder som en god ide smiley

Kommentér på:
nogle moderløse killinger derude?

Annonce