{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.607 visninger | Oprettet:

Så er der købt LUX {{forumTopicSubject}}

Så er der købt Lux vådfoder hjem til Milo smiley

Godt nok kun 15 dåser, men det kommer til at holde i et godt stykke tid, da 2 dåser cirka dækker en uge +/-. Prøvede det nemlig ugen op til jeg tog på Mallorca og der holdte 2 dåser til lidt over en uge og det var med lidt mere vådfoder end hvad det er han plejer at få smiley

Men han er simpelthen så glad for det da jeg prøvede at give ham det første gang at det forsvandt i et hug hvor det han fik før godt kunne stå i nogen timer inden det var helt væk. Så jeg er glad for vi er kommet over på det. Både for Milo og min skyld. For Milo fordi det er sundere for ham, og min? Ja det er billigere i længede for mig. Så win win for os smiley

Han får det med lidt varmt/lunt vand i så det er lidt mere flydende og som sagt han elsker det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er der købt LUX
  • #1   17. sep 2014 Her er LUX også populært, der ryger dog lidt mere end to dåser om ugen smiley

• #2   17. sep 2014 LUX er skønt - når altså bare lømlerne gider spise det, jeg er lidt udfordret i øjeblikket, da gider man det ikke for tit, næææhhh man har fået smag for mulitifit, det er heldigvis heller ikke så dyrt, men alligevel, 12 poser til 40 kr. og der ryger 2 poser om dagen så i 40 kr er der kun til knap en uge, men LUX der går der lige knap 3 dåser på en uge = 15 kr om ugen, tjaa det er jo dobbelt op smiley men hvad gør man ikke for sine små misser, og så skal det lige siges at jeg købte denne mulitfit på bud, så jeg fik 3 æsker for 100 kr. så det er lige godt 30 kr+ pr æske..

• #3   17. sep 2014 Der er jeg heldig med Mil. Han spiser det han får også selvom han måske ikke er helt tilfreds med det, så ryger lidt af det alligevel og som regel det meste smiley Men LUX ja det var han helt vild med da jeg prøvede de 2 første dåser smiley og man kan sige hvis jeg kun køber 15 af gangen så er der plads til hvis missen synes det gider han ikke også kan jeg tag et hop til det fra Bilka igen smiley

• #4   17. sep 2014 mine gider det overhovdet ikke.
    så de kræsne kræ får bozitta og smilla fra zooplus

det skal så sige at der så ryger 2 dåser OM DAGEN her i huset - så her er indkøbspakken på over 60 ds om mdr + 12 kasser posevådfoder

• #6   18. sep 2014 jep det er fra aldi - super billigt, hvis ens kat ellers syntes at det kan spise smiley

• #8   18. sep 2014 Jeg havde kun prøvet bidder i gele da jeg prøvede det til Milo første gang smiley

I går købte jeg paté med også og har prøvet at give ham det, og sørme om han ikke også er helt vild med det. Han spiser næsten helt op når jeg har sat skålen. Han kan lugte det når jeg finder dåsen frem smiley

Kommentér på:
Så er der købt LUX

Annonce