{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

Enmand
Enmand
Tilmeldt:
2. aug 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12

Blev kørt ned {{forumTopicSubject}}

Hey

Min kat på 2 år blev kørt ihjel I går.
Det rammer mig lidt hårdere end jeg troede.
Jeg fik katten tilfældigt, da den var "tilovers". "Fint så svært kan det ikke være" og jeg havde det fint med katte.
Min kat har kostet mig omkring 12.000 kr på 2 år. De generelle ting der koster og så en del uheld med pote, bylder og andet dyrlægehalløj. Det er hvad det er, jeg betalte, lidt hver gang.. men nu er han død.

Det er så ærgeligt. Jeg skal ikke have ny kat, var aldrig meningen, men jeg var glad for den.
Han var selvstændig, nysgerrig, selvskabelig og legede voldsomt fordi jeg gjorde.
Han sku jo blive 16-20 år, og nu ligger han i et tæppe nedenunder til i morgen tidlig, og han skal begraves.

Det er sjovt at have en kat der render og er nysgerrig på hvad man har gang i hele dagen. Kigger ud i værkstedet når man er der, render på bilen når den tilses osv

Men han er død nu og det suck´s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blev kørt ned
  • #3   22. sep 2014 Ja du har ret det er noget skod når ens kat bliver kørt ihjel, har selv prøvet det 5 gange nu, så kender følelsen, men det er nu den risiko man tager og ved når man har en fritløbende kat.. smiley
    Nogle katte er gode til at lære trafikken at kende andre ikke så gode..

    Du skriver du ikke skal have kat igen, det sagde jeg også en gang, men tingene ændrede sig og nu har jeg 2 indekatte smiley


Kommentér på:
Blev kørt ned

Annonce