Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår bliver de normale igen?
  • #1   22. sep 2014 nogle bliver hurtige friske, andre er først friske dagen efter.
    det er meget forskel på hvordan de reagere.

• #2   22. sep 2014 Okay men min yngste har ikke vist sig siden kl 12..

Håber snart at de har det godt igen.

• #3   22. sep 2014 man skal holde øje med dem, men de har bedst af at sove "rusen" ud

• #4   22. sep 2014 Ja det får de også lov til.

Vil de godt kunne være alene hjemme i morgen?

• #5   22. sep 2014 det ville jg godt ture. bare de ikke får lov til at komme ud - de har svært ved afstandsbedømmelse dagen efter.

jeg har været turen igennem en del gange. Og flere af dem har da også været alene dagen efter.
    på internattet gik vi hjem kl 17, og kom igen kl 9 næste dag. her var de alene i deres bure. uden problemer

det man skal holde øje med er om de vil bide i deres sting. her ved jeg at der er nogle som bruger halskrave eller en trøje. Men ingen af dem jeg har selv eller dem på internattet har der været problemer med. Kun en hankat på internattet endte med en krav fordi han slikkede for meget.

• #6   22. sep 2014 Okay det lyder godt smiley Mine er fuldblods indekatte smiley

Er det normalt hvis de ælter?

• #7   22. sep 2014 Er det normalt at de hvæser af hinanden ?

• #8   22. sep 2014 en af mine katte mauis bilvet normale kl ca 3-5 om natten , og de andre 3 kan jeg ikke huske mere ,

• #9   22. sep 2014 Vores bruger noget ret nyt narkose hvor de er hurtigere friske. Vi afleverede kl 12 og kl 14 fik vi en frisk kat hjem , der slet ikke var påvirket

• #10   22. sep 2014 Det kan for nogle katte godt tage op til et døgn før de er nogenlunde normale..

Og ja det er ikke unormalt at de hvæser af hinanden det er fordi de lugter fremmede, de lugter af dyrlæge, det vil også aftage, evt kan du tage et tæppe de har ligget på og frottere dem begge med så overfører du deres normale duft til dem smiley

• #11   23. sep 2014 Tak for jeres svar! smiley

Jeg pusler ekstra om dem i disse dage smiley

• #13   23. sep 2014 Okay, nu er jeg ikke særlig tryg.

Er taget på job, og har ikke dækket deres maver til.

Krydser fingre for at de ikke har revet sårene op, og laver bodyer til dem når jeg kommer hjem.

Tak for billeder og ideer til hvordan det kan laves smiley

• #15   23. sep 2014 jeg har været på kv hver dag i 6 år, og med ca 300 katte igennem hvert år, så har jeg mødt en del hunkatte også. Og ingen af dem har der været nogle problemer med. Ingen af dem har haft krave på eller "body". Vi har holdt øje, og så er det det.

jeg har dog en venninde som fik ordnet en, hvor dyrlægen brugte lim, og det gik galt. Men det var så også Bret hansen

mine egne piger har der hellere ikke været noget med. ingen af dem har haft krave på.

• #16   23. sep 2014 Jeg kom heldigvis bare hjem til 2 sovende prinsesser. Og sårene ser fine ud. De er også blevet syet i 3 lag.

De har ikke vist interesse for at kradse i såret eller lign. så indtil videre er de eau naturale smiley

Men ærgerligt at høre de historier hvor det går lidt galt smiley

• #17   23. sep 2014 derfor er det vigtig at bruge en god og dygtig dyrlæge, og ikke bare tage den billigste.

men super at hører at de små har det fint. smiley

• #19   23. sep 2014 Jeg er meget tryg ved min dyrlæge, har kendt ham siden børnehaveklassen smiley Og han kysser og krammer dyrene smiley

De sover og sover.. Der har ikke været så stille siden de flyttede ind smiley

• #21   23. sep 2014 Ja det gør jeg også. De virker ikke generet overhovedet smiley

• #23   23. sep 2014 De spiser, men ikke meget. Det er som om at de ikke kan tygge ordentligt. Der ryger hvert fald lidt ud af munden.

Jeg har fået piller med hjem til dem, som de skal tage 2 x dagligt i 5 dage. Det er jeg startet på i dag.

Men de har da allerede fundet plads på kradsetræet, og ligger på ryggen og bliver nusset. Så det er jo et godt tegn smiley

Kommentér på:
Hvornår bliver de normale igen?

Annonce