{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.461 visninger | Oprettet:

Hvornår bliver de rolige? {{forumTopicSubject}}

Nu er det efterhånden snart 2 år siden jeg sidst havde killinger i huset, så jeg kan ikke rigtig huske det...

Hvor gamle er de ca. inden de begynder at falde lidt til ro?

Jeg har 2 stk på nu 16 uger, og der er næsten aldrig ro på..
De drøner rundt hele dagen og natten, op over reoler, seng, vindueskarme, borde, etc....

Jeg havde lykkelig glemt hvor meget larm sådan 2 små bøller kan lave smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår bliver de rolige?
  • #2   6. sep 2010 Ja, der kan være stor forskel..
    Jeg har også 2 på snart 2 år..
    De kan da også godt tage nogle vilde ture hen over det hele...
    Men de kan jo også godt ligge og dase en hel dag ude de mener at de behøver at være aktive...

    Men jeg kan ikke lige huske hvornår de begyndte at blive mere rolige..


  • #3   6. sep 2010 Vores 4 (snart 5) killinger (både store og små) tumler rundt dagen lang, mest om formiddagen og så tager de sig lige en lille lur hen på eftermiddagen allesammen og så begynder det forfra igen indtil vi går i seng, så sover de også til vi står op igen.

  • #4   6. sep 2010 Louise H - Hvor er du heldig ;o)

    Mine tumler rundt det meste af natten...
    Og aller helst oven på min dyne :-|
    Men hvis jeg lukker døren, står de bare på den anden side af døren hele natten og hyyyyler..
    Det er forsøgt flere gange...
    Så nu har jeg opgivet...


  • #5   6. sep 2010 vi lukker heller ik døren til soveværelset, det vil zoe ikke have, så sidder han bare derude og mijaver hele tiden...

  • #7   6. sep 2010 Min store hankat stoppede med miauve da han blev kastreret ;o)

    Men ca. 6 mdr siger du.. Det håber jeg også er tilfældet her så smiley

    Det er nemlig drøn irriterende at blive vækket hver 2.-3. time, det kan jeg sagtens skrive under på..

    Og det skal da egentlig nok passe med at det også var omkring den tid mine 2 store begyndte at falde til ro, for det var lige omkring den tid vi flyttede, og da var de ca. 6-7 mdr gamle smiley


  • #10   6. sep 2010 Så skal jeg forhåbentligt kun "plages" omkring 2 mdr endnu smiley

  • #12   6. sep 2010 Haha ja, det kender jeg godt...

    Jeg vågner også nogle gange med min 6½ kg hunkat på maven/brystet..
    Så står hun lige så saglig og ælter mig mens hunn spinder højt :o)

    Eller også kommer hun hen og dasker mig i panden, fordi hun vil have mig til at løfte dynen så hun kan kravle ind og putte :o)


Kommentér på:
Hvornår bliver de rolige?

Annonce