Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattegrus helved
  • #1   25. sep 2014 Jeg bruger denne:
    http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattegrus/extreme_classic/219416

Og jeg har også en indekat smiley

• Julie J
    Julie J Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
    #3   25. sep 2014 Hejsa!
    Åh vi har også været igennem en masse forskellige slags til vores. Vi har prøvet noget med æbleduft, men det var overhovedet ikke et hit. Det lugtede super dårligt så snart det blev taget 'i brug', og kattene brød sig heller ikke om det. Det bedste for vores katte er det der hedder Luxury Cat fra Rema til 39,-
    Det lugter slet ikke, og det er bare så super nemt at have med at gøre. Det fungerer i hvert fald godt for vores smiley

• #4   25. sep 2014 Bruger også extreme classic

• #5   25. sep 2014 med 17 indekatte som kræver det sin grus
    vi har prøvet rigtig meget.
    ak er endelig meget godt, men dyrt
    EC, dur overhovedet ikke hos os. klumper ikke godt nok
    Superklump fra petworld, er super godt, og til rimelig penge
    så har jeg prøvet div billige fra Rema, Fakta mm, og ærlig talt, i mit tilfælde er det virkelig kun af nød, hvis jeg bruger det. det lugter virkelig grimt i hele huset.

har prøvet flere forskellige i maxizoo, uden det store resutat. der var et produkt men så lavede de det om, og så var det slut

pt bruger jeg golden grey master, og det er faktisk nok det bedste jeg har prøvet. Ikke billigt, dog har jeg fundet ud af at det er billigt hvis jeg køber det hos zooplus.de. og så bliver det leveret
    GG fåes både med duft, uden duft, og med silikat
    denne bruger jeg
    http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattegrus/golden_grey/babypudderduft/182438

• #6   25. sep 2014 Ever Clean extra strength unscented er IMO det bedste - men også dyrt.
    Extreme Classic og GoldenGreyMaster er OK - uden duft! Især Extreme Classic med babypudder duft stinker hele hytten til.

Van Cat er jeg netop ved at afprøve, og jeg synes slet ikke det fjerner lugten godt nok her et par uger efter at det er kommet i bakken - men det klumper super og støver meget lidt.

• #7   26. sep 2014 Jeg er faldet for Faktas hvide kattegrus. Det lugter aldrig, og det er super nemt at fjerne både pølle og tis - da det har en rigtig god sugeevne.

Jeg har prøvet diverse produkter, men det her vinder altså - og så kun til 22 kr.

Og selvom jeg har 2 katte, som bruger samme bakke, så skifter jeg først efter ca. 3 uger, netop fordi at jeg kan fjerne det hele, så bakken er som ren igen.. og har ALDRIG lugtet kattebakken smiley

• #8   26. sep 2014 Okay efter alt at dømme er der rigtig mange meninger så hehe vil prøve og tage imod jeres råd/erfaringer med diverse grus, men det kunne virke til at det også kommer meget an på katten siden de forskellige mærker og dufte det virker for nogen men ikke andre smiley

Et lille tillægs spøg. Hvad er silikat?? smiley

Og tusind tak for at dele ud af jeres oplevelser med de forskellige grus

• #9   26. sep 2014 Jeg har også prøvet flere mærker og her duer E C heller ikke, er i gang med at afprøve EVER Clean, den grønne og den røde og der har jeg ingen problemer haft overhovedet - og ingen duft problemer smiley
    Skal snart have fat i den blå og det er den der er mest anbefalet herinde (kunne selvfølge ikke huske hvilken en jeg skulle købe, da jeg stod i butikken smiley , så jeg endte med en grøn, en rød og en blå smiley )

• #10   26. sep 2014 EC er ikke hvad det har været smiley så jeg bruger Van Cat og er så heldig, at jeg kan hente det hos dyrlægen som også giver mængderabat.

• #11   26. sep 2014 vi bruger tigerino med duft. Køber det på zooplus.

• #14   26. sep 2014 Vi har altid brugt ever clean og bruger lige nu den ekstra strength unscented.

Det koster (hos min lokale dyrehandler) 119 kr pr pakke (10kg) men sådan en pakke holder to måneder her - og der gøres bakke rent 2 gange om dagen.

Selvom jeg indimellem overvejer om der skulle være noget andet ender jeg altid med ikke at skifte. Det kan godt være det er 60kr pr måned i grus men det er super godt imo og katten kan også lide det.

• #16   27. sep 2014 Jeg bruger Tigerino, klumper godt og lugter ikke, men har lige i dag købt 2 ps. Premiere hos Maxizoo, et knaldtilbud, så nu skal det afprøves.
    Maxizoo er nærmest et helsecenter for mig smiley
    Det er næsten zoopluspriser smiley

• #17   28. sep 2014 Vi bruger ever clean. Bestiller det over nettet hos Antons. Hvis man bestiller 4 pakker koster det 400 kr, de levere gratis til døren.

• #18   28. sep 2014 Tak for tippet C-mor!

Var lige inde og lure og kan se de endda har aften levering så jeg har skyndt mig at bestille 4 pakker smiley

• #19   28. sep 2014 Hej.
    Jeg var også igennem en masse kattegrus mærker da jeg havde Wolfie R.I.P og endte op med Classic Cat, som hun og jeg godt kunne lide, da jeg for næsten 2 år siden fik mine 2 NFO'er fortsatte jeg med dette og er stadig glad for det

• #20   28. sep 2014 Tigerino Canada klumpende kattegrus smiley

profilbillede
  • #21   1. okt 2014 Med 15 indekatte, så har vi også været igennem grus helvedet!
    Vi brugte Tigerino et års tid, men synes bare det blev dårligere og dårligere. Så røg vi på Extreme Classic, så Biokats, og endelig Rema1000 den hvide, som uden tvivl har været den værste, føj hvor det stank. Vi har også prøvet træpiller, men det ville de kun tisse i - så var gode råd dyre.

Vi valgte at give Golden Grey Master et forsøg, og hold da op hvor er vi bare glade for det, det dufter godt - også efter lang tid, det klumper godt, og så er det okay drøjt i brug - hvis man kan undgå for mange omgange af diarré smiley

Så kan kun anbefale det, det koster 199 kr hos zooplus for 2 x 14 kg - vi bruger 6 x 14 kg pr måned til 10 toiletter smiley

• #22   1. okt 2014 Jeg har også prøvet lidt af hvert her er begge kattene og jeg så blevet glade for tigerino crystals det klumper ikke men til gengæld suger det alt fugt og her lugter måske i 5 min. Når der ligger en klat. Ellers ikke jeg har 2 bakker med det i til 2 katte. Og skifter i bakkerne altså smider alt ud hver 6 uge ca. Jeg har store bakker så 2 poser i hver og jeg køber på zooplus.de og køber en god portion hver gang det er på tilbud ca 9 poser af gangen så der er til noget tid. Jeg er glad for det især ikke er i hele huset. Da jeg brugte det klumpene kunne jeg støvsuge hverdag og fandt det endag på spisebordet i stuen. Til tros for at begge bakker stå på badeværelset og der er gulvtæppe de skal over på vejen også ?? Crystalerne blive i bakkerne og max kommer der lidt ud i gangen uden for badeværelset. Så det er jeg glad for, for katte grus på bordet er da godt nok klamt ??

Kommentér på:
Kattegrus helved

Annonce