Kattegrus helved Kattegrus helved
Nu opgiver jeg snart og lede efter noget godt kattegrus til en indendørs kat!!!.....
Hvad er jeres erfaring af mærker og diverse det skal være
Lugtbindene
Godt
Kattevenligt mm.
Jeg ber jer hjææææælp en meget frustreret katte ejer
jan 2014
Følger: 16 Følgere: 426 Katte: 3 Emner: 105 Svar: 1.457
http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattegrus/extreme_classic/219416
Og jeg har også en indekat
dec 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
Åh vi har også været igennem en masse forskellige slags til vores. Vi har prøvet noget med æbleduft, men det var overhovedet ikke et hit. Det lugtede super dårligt så snart det blev taget 'i brug', og kattene brød sig heller ikke om det. Det bedste for vores katte er det der hedder Luxury Cat fra Rema til 39,-
Det lugter slet ikke, og det er bare så super nemt at have med at gøre. Det fungerer i hvert fald godt for vores
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 1.243
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
vi har prøvet rigtig meget.
ak er endelig meget godt, men dyrt
EC, dur overhovedet ikke hos os. klumper ikke godt nok
Superklump fra petworld, er super godt, og til rimelig penge
så har jeg prøvet div billige fra Rema, Fakta mm, og ærlig talt, i mit tilfælde er det virkelig kun af nød, hvis jeg bruger det. det lugter virkelig grimt i hele huset.
har prøvet flere forskellige i maxizoo, uden det store resutat. der var et produkt men så lavede de det om, og så var det slut
pt bruger jeg golden grey master, og det er faktisk nok det bedste jeg har prøvet. Ikke billigt, dog har jeg fundet ud af at det er billigt hvis jeg køber det hos zooplus.de. og så bliver det leveret
GG fåes både med duft, uden duft, og med silikat
denne bruger jeg
http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattegrus/golden_grey/babypudderduft/182438
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Extreme Classic og GoldenGreyMaster er OK - uden duft! Især Extreme Classic med babypudder duft stinker hele hytten til.
Van Cat er jeg netop ved at afprøve, og jeg synes slet ikke det fjerner lugten godt nok her et par uger efter at det er kommet i bakken - men det klumper super og støver meget lidt.
aug 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 253
Jeg har prøvet diverse produkter, men det her vinder altså - og så kun til 22 kr.
Og selvom jeg har 2 katte, som bruger samme bakke, så skifter jeg først efter ca. 3 uger, netop fordi at jeg kan fjerne det hele, så bakken er som ren igen.. og har ALDRIG lugtet kattebakken
jul 2011
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 33
Et lille tillægs spøg. Hvad er silikat??
Og tusind tak for at dele ud af jeres oplevelser med de forskellige grus
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 944
Skal snart have fat i den blå og det er den der er mest anbefalet herinde (kunne selvfølge ikke huske hvilken en jeg skulle købe, da jeg stod i butikken
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.143
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.080
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 18 Svar: 195
Det koster (hos min lokale dyrehandler) 119 kr pr pakke (10kg) men sådan en pakke holder to måneder her - og der gøres bakke rent 2 gange om dagen.
Selvom jeg indimellem overvejer om der skulle være noget andet ender jeg altid med ikke at skifte. Det kan godt være det er 60kr pr måned i grus men det er super godt imo og katten kan også lide det.
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 383 Katte: 4 Emner: 189 Svar: 7.280
Maxizoo er nærmest et helsecenter for mig
Det er næsten zoopluspriser
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 22 Svar: 100
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 18 Svar: 195
Var lige inde og lure og kan se de endda har aften levering så jeg har skyndt mig at bestille 4 pakker
sep 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 102
Jeg var også igennem en masse kattegrus mærker da jeg havde Wolfie R.I.P og endte op med Classic Cat, som hun og jeg godt kunne lide, da jeg for næsten 2 år siden fik mine 2 NFO'er fortsatte jeg med dette og er stadig glad for det
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
aug 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 6 Emner: 15 Svar: 45
Vi brugte Tigerino et års tid, men synes bare det blev dårligere og dårligere. Så røg vi på Extreme Classic, så Biokats, og endelig Rema1000 den hvide, som uden tvivl har været den værste, føj hvor det stank. Vi har også prøvet træpiller, men det ville de kun tisse i - så var gode råd dyre.
Vi valgte at give Golden Grey Master et forsøg, og hold da op hvor er vi bare glade for det, det dufter godt - også efter lang tid, det klumper godt, og så er det okay drøjt i brug - hvis man kan undgå for mange omgange af diarré
Så kan kun anbefale det, det koster 199 kr hos zooplus for 2 x 14 kg - vi bruger 6 x 14 kg pr måned til 10 toiletter
jan 2013
Følger: 7 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 74
Kattegrus helved