{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Ikke renlig endnu {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley jeg skriver fordi jeg har en hankat på ca 4 måneder som jeg fik ham sammen med hans søster :D.
Han er en utrolig dejlig og kælen kat.
MEN
problemet er at han ikke altid for brugt kattebakken smiley
Nogle gange er det ved siden af og nogle gange andre steder i lejligheden.
Når vi kan se at han lister rundt i køkkenet og ligner en der skal sætte sig til, har vi tit taget ham og båret ham ud i Bakken. Hvor han så har brugt den. Nogle gange bruger han den uden "hjælp" . Men når han så har brugt den dækker han ikke sit AFF. Til. Men når han går ud af Bakken så står han og skraber på gulvet som om han prøver at dække den til, og vender sig om og snuser. Det kan han gøre længe.

Nogle gange render han også bare rundt i lejligheden og får nærmest sådan et flip hvor han skraber helt vildt på gulvet og springer rundt som en tosse smiley
Vi sørger for at Bakken er ren og pæn og fjerne diverse ting i Bakken nogle gange om dagen.
Har tit tænkt om det ka være han ikke kan lide gruset . Siden han ikke graver i det og går på kanten når han går ud af den osv.

Eller om han ikke vil dele med sin søster smiley

Gode råd modtages med kyshånd ! smiley
Han er verdens dejligste kat, så vil helst ikke af med ham jo


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke renlig endnu
  • #1   21. okt 2014 Ved siden af Bakken:
    Prøv en lukket bakke

    Rundt i lejligheden:
    Prøv med flere bakker. Killinger er små børn og børn når heller ikke altid lige at huske at nu skal de på toilet:) det samme gælder killinger.

    Det kan også være at han ikke vil dele bakke

    At han ikke dækker det til, kan også være en killingeting, så hvis ham at han skal dække det til, tror nok det skal komme
    Det kan også være et tegn på dominans overfor sin søster. Så skynd dig at få begge katte neutraliseret, så der ikke er nogen hormoner i spil

    Er han vokset op med bakke og er han vokset op inde eller ude? (Og er han inde eller udekat nu)


  • #2   21. okt 2014 Tak for de gode råd!
    Han er opvokset med kattebakke og har aldrig været ude smiley og er også indekat nu. Da andet ikke kan lade sig gøre når vi bor i opgang smiley


  • #3   21. okt 2014 Jeg tænker at der kan være flere årsager til dit problem..

    1. hvis ikke kattene er neutraliserede, så kan det være fordi de allerede nu er begyndt at blive kønsmodne og skal dominere sig over for hinanden, eller det vil sige hankatten har behovet..
    2. At han skraber ved siden af kan være fordi han ikke syntes kattebakken er stor nok, så var jeg dig ville jeg nok købe en lukket kattebakke og så have 2 kattebakker fordi...
    3. det kan nemlig også være at han bare ikke bryder sig om at gøre både nr. 1 og nr. 2 i samme bakke, sådan har nogle katte det.
    4. at han ikke dækker til kan igen være dominans, eller også er han bare en der ikke gør det, sådan nogle findes, jeg har selv en hunkat der altid har været sådan, man lærer at leve med det smiley :P smiley


  • #4   21. okt 2014 Det siges jo at antallet af kattebakker til rådighed skal være antal katte + 1.

  • #5   21. okt 2014 Nu har vi jo vores inde pga flytning. Så snart der komemr låg på kattebakken bruger de den ikke så er det ved siden af. Har din låg på?

  • #6   21. okt 2014 Den har ikke låg på smiley men vil prøve en med låg


  • #7   21. okt 2014 Men husk at tage lågen af kattebakken med låge, der er rigtig mange katte der ikke bryder sig om lågen..

Kommentér på:
Ikke renlig endnu

Annonce