mærkelig kattemor mærkelig kattemor
Hej
Vores kat har fået et par killinger her for lidt under 2 uger siden. Det er hendes nummer 2 kuld, det første kuld gik super og det har det også gjort med nummer 2 indtil for ca. 4 dage siden og det bliver kun værre. Siden igår har hun plaget og plaget om at komme ud, og et par gange er hun blevet lukket ud, men hun er væk i flere timer. Min mor mener hun er i løbetid, men jeg synes ikke helt det virker sådan. I Hvertfald er hun begyndt at knurre at killingerne og hvæse af dem. Hun ligger bare henne på vores køkkengulv, mens killingerne piver højt efter mad. Jeg får helt ondt i hjertet, derfor vil jeg gerne hører jer om det bare er mig, eller om der rent faktisk er noget galt?
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.012
Mit råd er at få hende steriliseret så snart killingerne kan spise selv.
feb 2013
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 10
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.012
Du må vente til løbetiden er over - og så må du passe og fodre de små
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Var jeg dig ville jeg nok snakke med dyrlægen omkring at give hende p-piller indtil killingerne er store nok til at kunne undvære deres mor så hun kan blive steriliseret..
Jeg er ikke helt sikker på at man må starte hunkatten op på p-piller når hun er i løbetid eller man skal vente til den er overstået, men det må du snakke med dyrlægen om..
feb 2013
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 10
mærkelig kattemor