Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nem og billig katteseng :)
  • #1   3. nov 2014 Han er da vældig handy til at folde seng smiley .

Jeg har lige fundet billig "bakkemåtte". Var i Tæppeland, hvor de havde vinylprøver til en 5' pr stk. De passer perfekt i størrelsen til at ligge foran (og lidt ind under) grusbakken.
    Jeg har ellers altid forestillet mig, at vinyl ville rulle i kanterne, men det ligger helt fladt smiley (der skal dog nok komme en masse grus ind under alligevel, der klister fast til den bløde underside smiley )

• #2   3. nov 2014 Gud det skulle jeg have vist før jeg syede min egen.. Den var nemlig pænt irriterende at have med at gøre smiley smiley

profilbillede
  • #3   3. nov 2014 # 2) Hold da OP den er flot!

• #4   3. nov 2014 Taak smiley Den bliver bare kun brugt som Helle når de leger smiley

• #5   3. nov 2014 Det var da smart.. overveje at prøve en til en kanin smiley

• #8   3. nov 2014 Super idé - men tror vores misser vil være ked af at miste deres elskede Nullerput fra Hittekat... smiley

Win, win misserne elsker dem og pengen går til et super godt formål smiley

profilbillede
  • #9   3. nov 2014 Josephine den er da super flot en katteseng du har syet smiley kan godt forestille mig at det er et stort arbejde smiley

Hahahahaha Camilla den der med at kattene glor åndsvagt på en og ser ud til at tænke, "og hvad havde du så tænkt dig med den??" kender jeg alt til, jeg har forsøgt mig med kattesenge, det er totalt opgivet nu, for hver gang har Tøsen snuset til den, lige gået rundt en gang, måske ligget der kort og så kunne den ellers bare få lov til at glo smiley jo jo man kunne da ligge sig på gulvet ved siden af, men i sengen smiley nej hallo det bruger vi ikke her smiley :D smiley :D smiley

• #10   3. nov 2014 Smart den skal prøves smiley

Jeg har set en på face, hvor kurven bliver lavet af en gammel trøje, det bruger kroppen som bund og ærmer med fyld som sider, en god måde, at bruge en ynglings trøje når den ikke kan mere smiley

• #11   3. nov 2014 Tak Heidi smiley Den er egentlig nem nok, men svært at sy det sidste på symaskinen smiley

Her er den i brug som helle smiley

profilbillede
  • #12   3. nov 2014 Måske ikke så flot foldet, men det tog ingen tid smiley og kan hurtigt laves igen når den bliver uglet, det bliver da et hit her.

profilbillede
  • #13   3. nov 2014 Den med trøjen har jeg også set Jette, men dette er jo bare 100 gange nemmere, og også dejligt nemt at vaske m.m..

Josephine det er sjovt den bliver brugt som helle smiley :D smiley :D men det kan jo være når de bliver ældre at den også vil blive anvendt som seng smiley :P

Jette hvor fint, ja det ser nemt ud og så syntes jeg det er smart, også fordi man kan lave den i den størrelse man vil, det afhænger jo blot af tæppets størrelse og måden man folder på smiley

• #14   3. nov 2014 Ja mit tæppe blev foldet halvt først, ellers ville den blive for stor til mine små drenge smiley

• #15   3. nov 2014 Her bruger vi fletkurve med uldtæpper. Når man skal vaske sig bagi, så holder den faste kant på figuren, så man kan nå om til numsen ;-).
    Hilsen Bjarne.

• #16   3. nov 2014 smiley Tinka det husker jeg fra Tulla, hun kunne ikke holde balancen, og gjorde ikke forsøg på, at gøre sig ren på maven, før jeg viste hende, at et sofahjørne var godt, jeg viste det til hende en gang og så brugte hun den metode resten af livet:D

• #17   4. nov 2014 Hvor sødt smiley

Bjarne bruger kun fletkurven til numsevask, og skal dælme ikke til at vaske numse i den fine nye sofa! Den er kun til at putte i (og han ligger der endnu og ånder tungt på grænsen til snork).

• #18   4. nov 2014 Dejligt med sådanne nemme løsninger, både hvad angår foldningen og den senere vask og så kan man jo bruge alt muligt forskelligt stof, tæpper o.lign. smiley

• #19   4. nov 2014 Ja jeg lavede en af mit sengetæppe for sjovt, det er et billigt kviltet tæppe og den står flot, men nu skal det jo på sengen igen smiley

profilbillede
Kommentér på:
Nem og billig katteseng :)

Annonce