3.173 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Maria Olesen
Maria Olesen
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Kat tisser på min dyne.. Kat tisser på min dyne..

Hej,
vi bor to piger sammen og har en han kat på ca. 9-10 måneder. Den tisser på min dyne, hele tiden, den er kastreret, så det er i hvert fald ikke problemet! Vi har hvert vores værelse, som den normalt har haft fri adgang til, og det er kun min dyne det går ud over, om jeg ligger under den eller ej!
Den har i en periode ikke fået lov til at komme derind grundet dette problem, men holdt op og er nu startet igen! Den er normalt god til at bruge kattebakke og det er kun når den kan komme i nærheden af min dyne!
HVAD GØR MAN!?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat tisser på min dyne..
  • #1   6. nov 2014 Når det KUN er din dyne, vil jeg tænke at det er noget territorielt. Har i købt katten sammen eller er det mere din roomates kat?

• #2   6. nov 2014 Det er en kat vi har købt sammen, desuden vil jeg mene at jeg er den som er bedst til at sætte tid af til at give den opmærksomhed?

• #3   6. nov 2014 Hm.... Kommer du fra et hjem med andre katte eller dyr generelt?

• #4   6. nov 2014 Ja det gør jeg, har hund og har haft mange katte da jeg var lille.

• #5   6. nov 2014 Hvad har du rengjort din dyne med???

Problemet kan være at første gang har været et uheld, og så har du efterfølgende blot vasket dynen og det har ikke været nok til at fjerne tislugten for katten og nu mener den at det er toilet, eller også har du rengjort med noget klorin eller Ajax som også ligner kattetis for kattens næse..

Men i bund og grund så tyder noget på at katten vil afmærke dig så du og han dufter ens, altså at der er en lugt ved din dyne som han vil overdøve så den lugter mere af ham, det kan være en parfume han ikke bryder sig om som han vil overdøve..

• #6   6. nov 2014 Tak, det lyder alt sammen som gode bud! Men det ville da være rart hvis den kunne finde en anden måde at vise det på smiley

• #7   6. nov 2014 Jeg vil anbefale dig at du enten vasker din dyne og sengetøj i R10 fra Matas eller lagereddike, begge dele fjerner lugten for katten..

Og så gør det at du i en periode lægger en voksdug eller andet plastik over din seng når du ikke er i den og ellers må katten formenes adgang til dit værelse når du ligger i sengen, det er vigtigt at vanen brydes..

Kommentér på:
Kat tisser på min dyne..

Annonce