{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

Kat tisser {{forumTopicSubject}}

Jeg har den skønneste kat Betty som nu bliver 6år her til juni. Jeg har bare et kæmpe problem hun er begyndt at tisse og lave på gulvet om det kan være fordu hun har et eller andet det er også det jeg er mest bange for der er et eller andet galt med hinde.

Er der nogle der har prøvet det her inde efter i er flyttet at jeres kan er begyndt at tisse og klat inde i jeres hus efter i har flyttet. Jeg er mest bange for jeg må tage den Aller sværeste beslutning at hun skal have fred. Hun kan ikke med børn. Og der kommer en hundehvalp ind i huset her om få uger.

Hilsen en knust katte mor


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat tisser
  • #1   24. maj 2020 Det kan være blærebetændelse eventuelt ud løst af stress. Vi har en kat det er sket for et par gange. Nu får hun specialfoder og nogle piller, som begge dele forbygger, og hun har ikke haft det siden.
    Du må en tur til dyrlægen med hende.


  • #2   24. maj 2020 Et godt råd er at starte med at få hende tjekket hos dyrlægen
    og så tage den derfra.
    det er sikkert stress + måske blærebetændelse, og det skal der tages hånd om

    Prøv at sæt en feliway i stikkontakten. Og så om det det ikke hjælper lidt på hendes stress
    der er en del katte som stresser over en flytning. Katte er jo meget obs på deres område, så det stresser dem meget når de lige pludselig har fået nyt område
    Her er feliway en god ting. Dr bach nødhjælp (rescue) er også godt da det virker her og nu. Feliway skal hænge min 14 dage før man ved om det virker
    personligt er jeg flyttet en del gange. Og bruger altid dr bach rescue ca 14 dage før og 2-3 uger flytningen.

    Men start med at få hende tjekket for evt blærebetændelse
    Og så der tages hånd om hendes usikkerhed

    er hun normalt udekat?

    vedr hundehvalp så ville det nok havde været en god ide at have fået den samtidigt med flytningen. sådan at den var kommet samtidigt med katten. så havde det været nemmere.
    Men prøv feliwayen, og sørg for at sæt den op så hurtigt som muligt. Og så skal der være plads til at katten kan komme op fra gulvene. hvis hun har behold for at kommet væk. lad hende have steder som er hendes, hvor hvalpen ikke kommer.

    jeg tror ikke at du behøver at overveje den hårde beslutning men det kræver arbejdet fra jeres side af. Der er ikke noget som lyder til at hun er alvorlig syg. Det lyder som stress, og det kan der gøres noget ved.



  • #3   24. maj 2020 Et godt sted at starte er hos dyrlægen. Jeg tror, det kan være stress pga. flytning, og en ny hund vil nok ikke hjælpe på problemet.

  • #4   24. maj 2020 Umiddelbart, få hende tilset af en dyrlæge og tal om problemet smiley Hvor mange bakker har du? Før katastrofe tanker, så altid en tur tul dyrlægen og tal om problemet og husk at det er meget vigtigt at katten har steder i højden eller andet hvor hunden ikke kan nå hende.

  • #5   25. maj 2020 jeg have lidt samme problem da der var håndvæder i min lejelighed da tisse hun os udenfor bakken men efter en mdr stoppet det smiley så kan godt være nye ting nye sted da er sådan set ikke hendes dufte i nu

Kommentér på:
Kat tisser

Annonce