{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

For tyk {{forumTopicSubject}}

Misser har været til dyrlæge og blevet kastreret. Han var desværre også lidt buttet. Så nu står den på special mad fra dyrlægen med afvejning. Men han er sååå sulten. Piber og larmer og vækker mig kl 4 om morgenen. Hvad skal jeg dog gøre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For tyk
  • #2   14. nov 2014 Det er ikke alle dyrlæger der lige godt forstand på den slags smiley
    Ej, det duer ikke med afvejning af mad - de får for lidt og det får du kun problemer ud af.
    Hvis det var mig der havde en for tyk kat, ville jeg vælge:

    -Et kvalitets foder med stor procentdel af kød.
    -Aktivere katten noget mere.
    -Købe en foderdims, så katten skulle arbejde lidt mere for sin mad
    -Give god kvalitets vådfoder
    -Starte med at give den noget råt kød

    Der er mange der har glæde af denne her smiley

    https://www.youtube.com/watch?v=ScL9XtxkBu4


  • #3   14. nov 2014 Afmålt foder er hvad der gør en kat tyk.
    Fyld skålen op med kvalitetsmad, med masser af kød i smiley så vil du opleve efter noget tid at katten kun spiser det, den har brug for, fordi de mætter mere.


  • #4   14. nov 2014 Ja jeg er enig med A.P og jeg ville som minimum give 2 gode mættende måltider om dagen, men råt eller vådt, det er også godt for nyrerne og urinvejene generelt.

    Jeg kan godt forstå du må gøre noget ekstra, når katten allerede er buttet før kastration ( alt efter alderen)


  • #5   14. nov 2014 Helt enig med de andre..

    Giv mindst 2 store gode mættende måltider vådmad (dåsemad af god kvalitet eller råt kød) og så stop med at fodre tørfoder i en skål men gå over til aktivitetsfoderdimser som bla den som A.P linker til, den er super, jeg har den selv, samt 2 andre + en foderbold, så alt foder her i huset skal der arbejdes for..

    Ja og så skader motion jo ingen, så leg en masse med ham så han rigtig får brugt alle muskler..


  • #6   17. nov 2014 Prøver at købe sådan en foder automat. ,)

  • #7   17. nov 2014 Prøver at købe sådan en foder automat. ,)

Kommentér på:
For tyk

Annonce