995 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Påkørt/slået kat Påkørt/slået kat

Jeg vil lige komme med en Update på min kat som vi jo har haft en god lang snak om de sidste 2 uger. Han er hel sig selv nu og driver hund og min anden kat til vanvid. Er så super glad for at han slap igenne det hele uden men. Vi fik jo snakket meget om han skulle være den frie kat han altid har været eller om han skulle lukkes inde i haven. Her er beviset på at han skal være fri, det her er livet for ham, ingen kan se at det regner, han elsker at lege ud selv i regnvejr.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Påkørt/slået kat
  • #1   17. nov 2014 Det er dejligt og hører , smiley

• #2   17. nov 2014 Godt det går så godt igen smiley

• #3   17. nov 2014 Ja er også rigtig glad, men kan godt mærke at han er blevet bange for noget, han har kun leget i haven og den træer i dag så det er dejligt, håber han bliver i haven et stykke tid. Han får heller ikke lov til at være så længe ude som han plejer. ????????

• #4   17. nov 2014 Det tager jo lidt tid når en kat er bilvet rigtigt bange ,

• #5   17. nov 2014 Hvor er det godt at høre at han er kommet sig helt og er frisk på spilopper og leg smiley

Ja han er da i sit rette element i det træ.. Måske er det meget godt han er lidt bange, så bliver han måske lidt mere forsigtig, så noget lignende ikke sker igen smiley

• #6   17. nov 2014 Ja, jeg håber også han har fået mere respekt med at klatre hvis det er et falds han har haft, men jeg tvivler, han har været i alle vores træer i dag og helt op i toppen, han har bare været så glad, da han ikke gad mere kom han driv våd ind og gik i min seng, hvor han stadigvæk ligger og sover, han er den første katt jeg har haft som kunne lege ude en hel dag i regnvejr. Han er bare så glad i dag. ????????

profilbillede
  • #9   17. nov 2014 Lukas: du må syntes som du vil, men jeg kender min kat, og ved han har brug for frihed. Hvis du mener en kat kan lege på samme måde i en stue, så tror jeg du skal gå lidt mere ud og kigge på de frie katte. Han har siddet i et vindue siden lørdag og miavet som en gal for at komme ud, det er bare der han hører hjemme og i min seng naturligvis.

• #10   17. nov 2014 Jesper : ja er også rigtig glad. Det er så dejligt at se ham tumle rundt efter fuglene igen.

Kommentér på:
Påkørt/slået kat

Annonce