Navn til kat (Siameser) og kattehule {{forumTopicSubject}}
Hej med jer!
Har fået den skønneste blandingskat (killing) - moderen er huskat - men ham her ligner rigtig meget en siameser, samme aftegn med de sorte ører, pote og hale... En rigtig flot kat - så der må være noget Siameser i faderen...
MEN, vi kan ikke finde ud af, hvad han skal hedde. Jeg er lidt til noget elegant og måske lidt eksotisk, måske noget der har en særlig betydning eller passer godt til hans look / aftegn....
Han er iøvrigt meeget social og vil helst ligge op af en, gerne lidt mast, eller ovenpå - og er samtidig nysgerrig m.v. De beskriver jeg har fundet om en Siameser, passer bare rigtig godt.
Så nogle bud på navn til en hankat - efterspørges??
Og derudover, er han ude om natten. Vi har en teresse hvor jeg gerne vil lave et simpelt men lidt varmt område til ham - er der nogle der har en idé til en hule - evt. med billede??
På forhånd tak
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Cæsar
Loke
Moses
Herkules
Zeus
Tjalfe
nov 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Og fordi jeg mener det er godt for en kat også at være i dens naturlige element?
Måske særligt når vi bor på landet?
Og måske fordi den da vi fik den som 18 ugers, som nu er 1 mdr siden, lige var begyndt at være ude?
Og slutteligt, måske også fordi jeg har observeret at den godt kan lide at sidde ude på vores Terrasse?
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
MIne katte er ikke ude om natten - i løbegården har de en iglo med krøyerkugle madras betrukket med lammeskind.
nov 2008
jun 2012
Følger: 25 Følgere: 73 Svar: 262
nov 2008
Det smarte ved den er at den er varm om vinteren og kølig om sommeren - dyret eller dyrene nok nærmere ved vores små katte varmer den op.
Både kattene og jeg er glad for den - den er nem at gøre ren og er lavet noget antibakterielt
Søg på Petmate iglo - fås i tre størrelser så vidt jeg husker - hvad jeg husker er det er den lille jeg har - pris omkring 1000 kr
jun 2012
Følger: 25 Følgere: 73 Svar: 262
Navn til kat (Siameser) og kattehule