{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.318 visninger | Oprettet:

Frederik
Frederik
Tilmeldt:
16. aug 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

min ene kat er utrolig sløv! {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har to katte. Den ene fik jeg for to uger siden, og så fik jeg nr to knap en uge efter. Men synes virkelig den gamle af kattene har ændret sig . I starten da jeg fik den første var den meget bange, men begyndte så at føle sig mere og mere hjemme, og kunne se at den ikke gemte sig så meget og den begyndte at lege osv. Men efter jeg fik kat nr 2 synes jeg den har ændret sig. Den lille ny hvæsede af den gamle til at starte med, men i takt med at den er begyndt at acceptere den mere og mere er den også begyndt at gemme sig. Faktisk kommer den kun frem fra mit klædeskab når den bliver sulten osv.

Så mit spørgsmål er; er der bare noge katte der er kedelige og vil sove hele dagen? Eller tror i det er pga at der kom endnu en kat i hjemmet??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min ene kat er utrolig sløv!
  • #1   1. dec 2014 Hvor gamle er de..?

  • #2   1. dec 2014 Når du nu har så nye killinger, og der er et problem, vil jeg foreslå en tur til dyrlægen og få dem tjekket og måske vaccineret hvis det ikke er sket.
    Nu ved jeg ikke hvilke omgivelser dine katte kommer fra, og hvilke forhold de har haft? Hvis den ene ( den bange) ikke har haft ret meget menneske kontakt, vil den adfærd den viser være normal.
    Har den været staldkat eller bare haft mulighed for udeliv, trives den måske ikke inde.
    Den kan også være syg, der er flere sygdomme som killinger kan få, særligt hvis forældrene ikke er passet med vaccine.


  • #3   1. dec 2014 Kan se du har taget en Mega ung ( 7uger) killing med hjem, som du regner med er vildkilling, hvis det er den som gemmer sig er der ikke noget, at sige til det, den er jo ikke præget nok, og vandt til udeliv.
    Er det den anden? Kan der være problemer med, at den anden er vildkilling?
    Men tag dem nu til dyrlæge og få dem tjekket for sygdomme, for med en vildkilling er der jo også stor fare for, at du har fået katte syge ind i hjemmet!


  • #4   1. dec 2014 Tænker ligesom Jette, røde og mitti at de skal en tur til dyrlæge.. Og samtidig skal du tænke på at killinger sover meget, de har brug for at lære hinanden og dig at kende i deres tempo og falde helt til...
    Jeg har nu haft min killing i 1 mdr. og han er først rigtig faldet helt til nu og blevet en rigtig vildbasse..


  • #5   2. dec 2014 Hvad farve er de

Kommentér på:
min ene kat er utrolig sløv!

Annonce