616 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Opfølgning på tidligere emne - kat forstår ikke NEJ! Opfølgning på tidligere emne - kat forstår ikke NEJ!

Jeg havde tidligere oprettet er indlæg om, at vores ca. et halvt år gamle kat hoppede på bordene og ikke forstod der når blev skældt ud og sagt nej - hvor jeg så blev fortalt, at det vi gjorde var helt forkert.

Jeg er så begyndt på at sige nej i et bestemt toneleje når han springer op og bliver ved indtil han selv hopper nej - eller løfter ham ned og siger nej - og så roser ham når han er nede. Og det har hjulpet super godt! Han hopper stadig op, men så snart der bliver sagt nej, så er han nede igen.

Og så var der det med nakkeskindet, som jeg ikke vidste, men jeg har godt lagt mærke til, at han smed sig ned og prøve at ''gemme'' nakken væk fra os, så ja - det har nok gjort ondt og det er jeg dybt ulykkelig over. Men det er heldigvis slut nu og så må jeg håbe, at han af min uerfarenhed på det punkt, ikke har taget skade.

Han har SÅ meget energi og skal være over det hele og i absolut ALT, så nu er jeg begyndt at tage ham med udenfor en halv time - en time når jeg har tid og det nyder han. Men puha, hvor er det hele spændende og hvor bliver man en træt lillefyr af det. (-;

Tilmed vil jeg gerne sige tak til de der med konstruktive svar i en pæn tone - det var til stor hjælp. Og fortsat god dag (:

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opfølgning på tidligere emne - kat forstår ikke NEJ!
Kommentér på:
Opfølgning på tidligere emne - kat forstår ikke NEJ!

Annonce