1.276 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

kat i lejlighed med have ? kat i lejlighed med have ?

Hej alle
Bare lige en lille tanke/spørgsmål her fra
Hvis man nu bor i en lejlighed nede ved jorden med en mini have til hvor man ikke må sætte højt hegn op. Finders der så en katte race der vil affinde sig med det, alså blive i den lille mini have eller er man nød til at have snor på hvis man feks om sommeren har tressedøren open ?
Håber på nogen gode svar

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kat i lejlighed med have ?
  • #1   9. dec 2014 Hvilken race katte ligger i den rolige ende hvis man kan kalde det det

• #2   9. dec 2014 Jeg har minihave og 140cm hegn med 30 cm ombuk øverst, det har klaret mine katte i 6 år.
    Det er ikke så meget rasen som temperamentet, men godmodige katte, måske tunge katte går måske bedst.
    Jeg har haft Birma som skulle have låg på for, at blive inde, men også birma her x3 uden problemer, Main Coon og kurilian bobtail.

Jeg har altid startet med sele, når en ny kat skulle i haven, og det har de haft til jeg var tryk,,, de havde en snor hængende efter sig, men jeg holdt ikke i den, det var bare for hvis nu de prøvede på noget, var snoren måske nemmere, at træde på?? Det fungerede her.
    Husk endelig, at få en kat som aldrig har været ude, for så kan du nok ikke holde den i sådan en have.
    Mine elsker, at kikke ud gennem hegnet, og gemme sig i planterne, gør din mini have interessant for både dig og katten/ kattene, så i kan lide, at være der sammen, det er med til, at katten bliver på den rigtige side af hegnet smiley

profilbillede
  • #3   9. dec 2014 Ps du må til, at læse om katte racerne, og selv finde din rase smiley

• #4   9. dec 2014 Jette mange tak for dit svar smiley

• #5   10. dec 2014 Jeg bor i lejlighed med en lille have til og der går min Sphynx fint i uden at ville ud. Hegnet (hønsetråd) er ikke højere end 1 meter, men der er så også en hæk hele vejen rundt.

Jeg havde ham i snor den første tid, men fandt hurtigt ud af at han ingen steder gik. Sådan har det været i snart 2 år smiley

Dog ville jeg aldrig forlade ham i haven uden opsyn. Bare for at være på den sikre side.

• #6   10. dec 2014 Okey dejligt at høre ??

• #7   10. dec 2014 ?? hvad stiller du spøgsmål til? smiley

• #8   10. dec 2014 Ingen spørgsmål det skulle have været en smiley

• #10   12. dec 2014 Det er ikke så meget racen men mere om den har prøvet udelivet frit??det havde min maine coon og stak af over 2 meter hegn. Han er så friløb nu.
    Men har hørt at perser skulle være en meget rolig kat, min nabo har en som aldrig går uden for terrassen selv om der ikke er hegn.

• #11   12. dec 2014 Tak for svarene vil kigge lidt nærmer på exotic og så Ragdoll smiley

Kommentér på:
kat i lejlighed med have ?

Annonce