{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.162 visninger | Oprettet:

Vejrtrækning hunkat {{forumTopicSubject}}

Hej KG.
Har en ca 5 år gammel hunkat (steriliseret).
Når hun ligger og slapper af kommer der "underlig" lyd når hun trækker vejret ind sådan en pibende men også sådan en lidt forkølet agtig lyd. Håber i forstår, det er lidt svært at beskrive. Det er ikke altid men nogle gange. Hun har ikke hurtig vejrtrækning men sådan meget normal vil jeg sige. Ud over det er hun glad og tilfreds af hvad jeg kan se. Men er det noget andre har erfaring med? Om jeg burde køre til dyrlægen? Det skal lige siges at hun har gjort det i noget tid så det er ikke nyt smiley god aften.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vejrtrækning hunkat
  • #2   15. dec 2014 Jamen hun virker rimelig "normal". Hun er udekat så kattebakke har vi ikke, men hun spiser og opføre sig normalt. Hun har gjort det i et par år, men har bare aldrig rigtig tænkt over det smiley men må lige ringe til dyrlægen imorgen.

  • #4   15. dec 2014 Nej, tænker heller ikke det er noget, men man bliver bare bekymret for sine små engle smiley men hun sukker når hun ligger sig ned. Kan høre nu at der er både lyd når hun trækker vejret og når hun puster ud smiley

  • #5   16. dec 2014 Tror ikke det er noget du skal bekymre dig om, det kan Være en sags snorken, min hunkøn kan også sige forskellige snorke lyde når hun sover.

  • #6   16. dec 2014 Ja må lige se hvad dyrlægen siger smiley men tak for jeres svar. Og glædelig jul. smiley

  • #7   26. feb 2018 Hvad sagde dyrelægen? For min kat på 10år har også gjort det nogle år nu og det er ikke konstant, men nogle gange i løbet af dagen. Fx kan vi altid høre når han kommer ind i soveværelset om aftenen når der er mørkt, fordi den piben er der i vejrtrækningen. Og min kat har det også helt fint ellers. Men har også tænkt meget over det smiley

  • #8   26. feb 2018 Hov så ikke hvor gammel tråden var ??

Kommentér på:
Vejrtrækning hunkat

Annonce