{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

samføring af 2 ældre hankatte {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Hvad synes I, kan man godt samfører 2 ældre hankatte? Min egen er 11 år, og den anden er mellem 5 og 8 år. Jeg ved ikke om det er godt og gøre det, og vil derfor hører jeres mening. Det er ikke sikkert at jeg gør noget endnu, for jeg er ikk sikker på mig selv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  samføring af 2 ældre hankatte
  • #1   1. jan 2015 Den er svær meget svær for det kommer helt og holdent an på kattene..

    Altså først og fremmest skal de begge være kastreret for at det nogensinde kan få en chance for at lade sig gøre, dernæst så afhænger det meget af om begge katte tidligere har gået sammen med andre katte eller de har været ene katte altid..
    Så kommer det an på deres temperament og sind..

    Der er rigtig mange ting at tage hensyn til og med så gamle katte er jeg ikke sikker på at jeg ville tage chancen, men igen det kommer an på et væld af ting som er svære at tage stilling til uden at kende kattene..


  • #2   2. jan 2015 Så vil jeg ikke gøre det, for selvom min er gemytlig er det jo ikke sikkert at den anden er, selvom det så sådan ud da jeg så ham.

  • #3   2. jan 2015 jeg har flere gange bragt nye katte ind. Men nu har jeg så mange i forvejen at en fra eller til ikke gør det store hvis den nye ellers selv vil være sød
    så jeg ville godt ture gøre det.
    men det skal gøres rigtigt i første forsøg. Ikke noget med at prøve flere gange.


  • Tamara B
    Tamara B Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 1 Katte: 1 Svar: 1
    #4   4. jan 2015 Hvordan gør du Anja N?

  • #5   4. jan 2015 Okay anja n. men der er nok et lidt større problem, jeg har også 2 hunde, de vil ikke gøre den noget, men hvis den bliver bange, kunne det jo være at basse bliver sur. det er forresten ham på mit nye profil billede

  • #6   4. jan 2015 når jeg får en ny kat ind, så kommer den ind i en transportkasse, og bliver sat på gulvet. Og så får de "gamle" lov til at tjekke kassen ud. når de ikke længere gider den ja så får den nye lov til at komme ud.
    ja de kan hvæse lidt men ikke andet end at man ikke bør blande sig
    det vigtigste er at man selv er totalt rolig. Man skal bare tage det stille og rolig.
    og så skal man huske at give de gamle opmærksomheden. Den nye er alligevel mere interessert i at tjekke dens nye omgivelser så den er ligeglad.
    bliver der optakt til evt balade, ja så får man kaldt på den gamle og får den væk, via godbidder eller andet.


  • #7   5. jan 2015 Ja det lyder meget nemt, så skal jeg bare have overtalt min forlovede, det bliver det helt helt store problem. HA HA

Kommentér på:
samføring af 2 ældre hankatte

Annonce