{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

samføring af 2 hankatte. {{forumTopicSubject}}

Heej

Min storebror og hans kæreste har fået en lille søn her i januar. De havde 2 katte, den ene er flytte til sjælland og så den anden havde de ikke helt tid til mere pga. af deres lille søn. Så min mor og far er blevet spurgt om de ville tage ham..

Vi har i forvejen Bølle på et halvandet år, han er meget sin egen herre.

Min brors kat, Joda er 5 år og som lille faldt han ud fra 3 sal og overlevet så han er ikke så stærk som vores Bølle..

I dag kom Joda så hjem til os, Bølle og ham så hinanden an, og Bølle miavet og Joda væste,..
Joda kom ud af Kassen og bølle undersøgte den,.. men lidt efter angreb Bølle, Joda,..

Hvor dan skal vi kunne føre dem sammen,.. så de begge får det godt..

Bølle er nu lukket ud og Joda sidder inde på vores trappe..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  samføring af 2 hankatte.
  • #1   15. mar 2009 Ganske kort:

    Det kan <b>ikke</b> lade sig gøre at sammenføre to voksne, fertile hankatte, og især ikke når det sker på den enes territorie.
    Bølles opførsel er helt normal, og det er faktisk synd at lukke ham ud.
    Så må I hellere placere kattene på hvert sit værelse, til I evt. finder et andet hjem til Joda.

    Hvad med at spørge den familie på Sjælland, der fik Joda's ven?

    Det havde nok været det bedste, hvis din bror + kæreste havde beholdt begge kattene, for så havde de haft hinanden at underholde sig med.

    Og at folk skaffer sig af med deres dyr pga. familieforøgelse, forstår jeg simpelthen ikke, men vil ikke kommentere det yderligere smiley


  • #2   15. mar 2009 Jeg kan se i profilen at Bølle er kastreret. Og heldigvis for det. Er Joda også kastreret?
    Jeg ville straks lukke Bølle ind igen (så han ikke føler sig straffet, og kommer til at forbinde Joda med straf). Og så ville jeg straks i morgen anskaffe Feliway og Felifriend.
    Jeg håber sammenføringen lykkes. Det er ikke altid så let med voksne katte der er vant til at være eneherskere.


  • Lasse H
    Lasse H Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   12. sep 2009 hej jeg har en voksen stereliseret hunkat og jeg har lige fået en lille hunkilling fra et andet kult og jeg ville hører om det overhovedet kan lade sig gøre at de kan komme til at enes? og hvordan? min voksne kat væser af den lille og den lille blir self bange og piver og løber væk hva kan jeg gøre?? og hvad er feliway og felifriend for noget og virker det? tak på forhånd smiley

Kommentér på:
samføring af 2 hankatte.

Annonce