1.119 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Tynd kat og dårlig mave Tynd kat og dårlig mave

Min ene kat døjer med tynd mave og er rigtig tynd for tiden,

Hun er kræsen og vil ikke spise sit vådfoder hvis der kommer olie på.

Begge vores hunkatte har fået sådan noget for tyndmave men kun hjulpet på den bette og ikke på Frida smiley

Nogen man kan gøre for at fede hende op og gøre sådan hun ikke har tynd mave? smiley

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tynd kat og dårlig mave
  • #1   3. jan 2015 Ville der mon ikke komme mere samling på maven ved et godt tørfoder.

• #2   3. jan 2015 hun får også tørfoder men for bare vådfoder som tilskud smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #3   3. jan 2015 Det er ikke godt at give en kat med tynd / dårlig mave olie i maden, det får det slet ikke til at gå væk, tværtimod og hvis hun ikke kan lide olie i maden, skal hun vel heller ikke have det. smiley

• Janne.*

#4   3. jan 2015 Ja du kan måske prøve med Royal Canin killing tørfoder eller / og Tørfoderet Orijen, som både er til voksen og killinger. Du kan eventuel blande de 2 tørfoder samme. smiley

• Janne.*

#5   3. jan 2015 Men husk altid det skal være en glidende overgang, hvis du skal give noget nyt tørfoder ellers bliver deres maver slet ikke i orden, da det vil slå maven helt i stykker.

Der skal kun være ca en 1/4 del af det nye foder i det gamle i en uges tid og så lidt mere af det nye. i en uges til, stille og rolig, så maverne ikke slås i stykker. smiley

Og så kan du hente på feks apoteket en tube Zoolac,
    Pastaen kan bruges ved akut diarré eller til forebyggelse af mave- og tarmforstyrrelser, der kan opstå ved f.eks. foderskift eller stressende omstændigheder.

Pastaen placeres direkte på katten tunge eller op i ganen eller oven på foderet hver 6.-8. time, indtil ønsket virkning opnås. smiley

• #6   4. jan 2015 En tynd kat med tynd mave ville jeg slæbe til dyrlægen for, at finde ud af om der var en grund til det, feks parasitter, infektion eller noget helt andet.
    Hvis katten er rask, og dyrlægen intet har fundet, ville jeg prøve med, Iams hårbolle foder og/eller RC Calm, de 2 foder har hjulpet meget på min gamle kat, han havde tit tynd mave, mest på grund af stres.

• #7   4. jan 2015 hvis hun er undersøgt ved dyrlægen, ville jeg giv hende porta 21 sensitive. Det er godt at fede op med og også godt hvis hun har en sart mave

• #9   4. jan 2015 Jeg tænker egentligt også at dyrlægen nok skulle se på katten en gang mere, afhængigt af hvor længe det er siden du var til dyrlæge med den, for hvis det du har fået mod tynd mave ikke har virket så skal der jo prøves noget nyt..

Kommentér på:
Tynd kat og dårlig mave

Annonce