{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.574 visninger | Oprettet:

Det er bare så godt. :))) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. smiley

Ja, nu har jeg jo ikke vist mig i laaaang tid her inde, så nu viser jeg mig og kommer med et positivt indlæg. Yay!

Jeg har jo mine 3 skønne katte.. Vi fik jo kæreste Lulu i sommers, og det går bare frem af med hende. Sådan virkelig frem af. Dog sker det hele i små skridt, men hurtige synes jeg.
Hun vokser siger dem der kommer på besøg, vi ser det ikke sådan rigtigt, da vi ser hende hver eneste dag. Men hun bliver en flot kat, synes jeg i hvert fald. smiley

Nunu, er dog stadig lidt sær, og hvæser stadig af hende fra tid til anden. Men det hele fungerer, de kan bo sammen, men er ikke bedstevenner. Men det går nu fint synes jeg. Jax derimod, kan hun ikke stå for. Så snart hun ligger et sted, skal hun putte helt op af ham, og gerne ovenpå ham. Så på den front går det bare super.

Lulu, er min kat, det er der ingen tvivl om på det punkt, for hun er ikke glad for andre skal røre ved hende, bare sådan generelt. Dog må jeg gerne røre ved hende, og det sker også hun kommer op og ligger hos mig, meget kort varigt, vi snakker et minuts tid max (med mindre Jax ligger der også)

Nunu, er dog blevet meget mere kontaktsøgende overfor mig, hvilket han ikke var overfor nogen før, han kommer og putter hver aften når jeg går i seng nu, går jeg fra sengen går han med, men han går med der ind igen og ligger sig. smiley Det er bare skønt!

Så alt i alt, synes jeg vi har en velfungerende katteflok hos os. smiley Ville bare lige give en ligge opdatering. smiley

Tilføjer lidt billeder i kommentar. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er bare så godt. :)))
Kommentér på:
Det er bare så godt. :)))

Annonce