441 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Krumme og hans første fangst Krumme og hans første fangst

selvfølgelig fik jeg ikke taget nogle billeder smiley

men til trods for at vores søde små kønne misser har en dejlig løbegård - med tag, ja så kan Krumme så være en stor hankat nu. Han tog nemlig en rødkælk.
desværre overlevede den lille fugl ikke lige det møde

det er dog lidt træls at fuglene kan finde ud af at komme ind. For med 16 katte ja så kan det godt blive lidt farligt når der kun kommer en fang-selv- dyr ind. Og sådan en lille fugl er lidt svær at dele i så mange stykker.

Men Krumme han var stolt smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Krumme og hans første fangst
  • #2   6. feb 2015 han er bare vild i varmen - eller skulle man sige kulden smiley

vi siger nu ikke noget til at de tager fugle eller mus, de får bare ikke lov til at spise dem. det er så også begræset hvor meget de kan tage nu hvor de er i løbegården - men vi får da en masse kryb ind, især orme er sjove...

jeg ved så også godt hvor fuglene kommer ind, for mit tag består af to slags trådnet, og det ene lille stykke er lidt grovere og her kan de små fugle godt komme ind og ud - de skal så bare huske at blive ude når kattene er ude smiley

• #4   6. feb 2015 i alle de år vi har haft løbegård har vi tit haft besøg af fugle. Den første gård var det især fuglekonger som smuttede ind, men her havde jeg en rigtig jæger, så de overlevede desværre ikke ret tit
    jeg havde ellers forsøgt at lave denne tæt, men de har så fundet et sted alligevel.
    bare fasanen ikke kommmer ind - har nemlig en stor flot han som kommer og spiser hver dag, og han går lige ude foran løbegården.
    der skal jo være lidt underholdning for kattene, så jeg foder fuglene ude på græsset foran. så selv mågerne kommer smiley de er lige lidt for store for kattene

men i øjeblikket er det begræset hvor mange af kattene som endelig gider at gå ud. de fleste af de ældre er mere til senge og sofaer end løbegård
    så det er mest Krumme og et par stykkere mere som syntes at det er nødvendigt. Krummer er ikke så gammel så han har masser af energi som bare skal bruges.

• #5   6. feb 2015 Dygtig mis smiley smiley smiley smiley

• #6   7. feb 2015 Her får de lov til, at beholde deres fangst smiley når katten har haft kløer og tænder i, dør fuglen/ musen jo alligevel, og det giver flere timers leg og et måltid, og fangsten er jo deres smiley men det er jo ikke meget de fanger på 30m2.

Din lille kat er dygtig, og du burde ikke tage hans præmie, med mindre du er baktusse forskrækket, men er du de kan du jo bytte med en kylling smiley

Kommentér på:
Krumme og hans første fangst

Annonce