441 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Krumme og hans første fangst Krumme og hans første fangst
selvfølgelig fik jeg ikke taget nogle billeder
men til trods for at vores søde små kønne misser har en dejlig løbegård - med tag, ja så kan Krumme så være en stor hankat nu. Han tog nemlig en rødkælk.
desværre overlevede den lille fugl ikke lige det møde
det er dog lidt træls at fuglene kan finde ud af at komme ind. For med 16 katte ja så kan det godt blive lidt farligt når der kun kommer en fang-selv- dyr ind. Og sådan en lille fugl er lidt svær at dele i så mange stykker.
Men Krumme han var stolt
2 synes godt om
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.012
vi siger nu ikke noget til at de tager fugle eller mus, de får bare ikke lov til at spise dem. det er så også begræset hvor meget de kan tage nu hvor de er i løbegården - men vi får da en masse kryb ind, især orme er sjove...
jeg ved så også godt hvor fuglene kommer ind, for mit tag består af to slags trådnet, og det ene lille stykke er lidt grovere og her kan de små fugle godt komme ind og ud - de skal så bare huske at blive ude når kattene er ude
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.012
jeg havde ellers forsøgt at lave denne tæt, men de har så fundet et sted alligevel.
bare fasanen ikke kommmer ind - har nemlig en stor flot han som kommer og spiser hver dag, og han går lige ude foran løbegården.
der skal jo være lidt underholdning for kattene, så jeg foder fuglene ude på græsset foran. så selv mågerne kommer
men i øjeblikket er det begræset hvor mange af kattene som endelig gider at gå ud. de fleste af de ældre er mere til senge og sofaer end løbegård
så det er mest Krumme og et par stykkere mere som syntes at det er nødvendigt. Krummer er ikke så gammel så han har masser af energi som bare skal bruges.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.155
Din lille kat er dygtig, og du burde ikke tage hans præmie, med mindre du er baktusse forskrækket, men er du de kan du jo bytte med en kylling
Krumme og hans første fangst