393 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Min dårlige samvittighed, igen Min dårlige samvittighed, igen

Jeg kan ikke lade være. Når min langhårede dame, gør noget hun ikke plejer eller laber ændringer i dagens dont, ja så får jeg dårlig samvittighed, fordi jeg ikke ved hvorfor hun gør som hun gør.

Det værste hun kan udsætte mig for er at hoppe op i vindueskarmen, det gør hun ikke ret tit og at starte en klagesang.

Klagesangen kommer endelig altid efter hun har spist. Det er nok ikke så meget maden men lige efter hun har fået maden, går jeg på badeværelset. Dørene er åbne, så hun kan jo bare komme, hvis det er mig hun mangler. Hun kigger dog meget sjældent derud.

Da hun er indemis, med udgang til haven når jeg åbner for hende og med en baggrund som hittemis, kører min samvittighed på at det er synd at have hende inde. Jeg kan dog ikke ændre på det men det nager mig alligevel og den klagesang må jo betyde et eller andet, for i mine ører lyder det som noget øv. Uden at vide hvad melodien betyder.

Ud over de to gange om dagen, som varer under et halvt minut, syntes jeg hun virker tilfreds.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min dårlige samvittighed, igen
  • #1   12. feb 2015 Hvis det er noget hun gør som fast ritual og kun de gange om dagen efter hun har fået mad, så siger hun måske bare tak for mad smiley

Mine kan også finde på at komme med en øv lyd, oftest er det bare for at få opmærksomhed, jeg har lært at kende Tøsens forskellige miav så jeg ved Ca hvad de betyder, Smillas kan jeg godt have sværere ved smiley

• #2   12. feb 2015 min kat Julie går også og snakker,faktisk rigtigt meget,det jeg gør er at svare hende så vi får en meget sjov samtale,når hun ikke gider mere er der stille.så du skal nok ikke syntes at det er synd at hun er inde.

• #3   12. feb 2015 flere af mine snakker - nogle mere end andre
    Gismo snakkede rigtig meget, og gerne hele dagen - værre end min siam smiley

endelig tror jeg fakitsk at alle endelig snakker

• #4   12. feb 2015 Jeg snakker også til hende når hun begynder på at synge som en tenor.

Jeg har bare en ide om at de mangler noget eller vild noget osv. Det kan jeg godt blive lidt fustreret over.

Resten af dagen kan jeg godt forstå hende. Hun taler mest omkring madtid og når hun vil ud. smiley

• #5   12. feb 2015 da jeg var på kv, gik jeg altid rundt og snakkede med kattene. altså rigtig snakke - ikke bare nusse. de andre mente nok at jeg var lidt .... I ved nok smiley
    men faktisk så slapper kattene mere af, når man går og snakker. mange vælger at snakke med. uden at de endelig vil have andet end bare selskabet.
    selv min totalt døve kat kommer og snakker. eller rettere hun råber nok mere af os. og ud af vinduerne, hvilket hun dog altid har gjort. Hvorfor ved jeg ikke, for hun har altid været indekat med løbegård.

• #6   15. feb 2015 Tak for din historie anja smiley

Kommentér på:
Min dårlige samvittighed, igen

Annonce