{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.578 visninger | Oprettet:

Killing bliver ved med at være killing {{forumTopicSubject}}

Min bror har en kat, den blev født i sommers, men den er stadig på størrelse med en 12 ugers killing. Den har det godt og trives, den er bare lille bitte.
Moderen var også en lille kat, men stadig "voksen" at se på.
Kan det være en genfejl? En sygdom?
Den er helt fantastisk sød og kælen og som sagt trives den!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killing bliver ved med at være killing
  • Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 177
    #1   13. feb 2015 Hvad siger dyrelægen?
    Og er den fixet? Og hvad får den evt. af foder? smiley

• Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 177
    #2   13. feb 2015 Og hvilken race er den?

• #3   13. feb 2015 Indavl.

• #5   13. feb 2015 Vi havde engang en vildkat som holdt til ved huset da vi købte det. Den var også på størrelse med en killing. Vi valgte at begynde at fodre den da vi flyttede, ind og de næste 6-7 år fodrede vi den ,og den voksede ikke den mindste smule. Dens liv endte desværre da den blev kørt over. Jeg er helt overbevist om at det var pga. indavl for vi oplevede at de andre vildkatte som holdt til i området ofte fik killinger men de døde hurtigt.

• #6   13. feb 2015 Jeg vil gætte det er fordi det er en gårdkat og der sikkert er indavl..
    Men det kan også være som Lotte skriver fejlernæring.

• #7   13. feb 2015 Det var da besynderligt, for udfra billedet vil jeg da også sige den ser sund og lækker ud.. Jeg vil ikke begynde at komme med gisninger, da der jo kan være et væld af årsager, mem jeg ville da også tage et smut forbi dyrelægen.. Mange synes det er dyrt at tage til dyrelægen for det mindste, men hvis man lige får kigget på den engang imellem kan man jo tage evt. ting i opløbet, og derved spare en hel del penge fremfor at gøre det når det ligesom "er gået galt".. Håber det ikke er noget alvorligt, og hold endelig opdateret hvad dyrelægen sagde.

• #8   13. feb 2015 for nogle år tilbage skulle jeg købe nogle æbler hos en ældre dame
    her kom en lille kat gående.nej en sød killing var det første jeg sagde. For den lignede helt sikkert en killing på 4-5 mdr
    den ældre dame kunne så fortælle at katten faktisk var 5 år gammel. den var holdt op med at vokse da dens mor var blevet kørt ned.
    men en sød og fin kat at se på. pelsen var fin.

• #9   14. feb 2015 Lucas' mor var lille af vækst, og Lucas er absolut også den mindste herhjemme.
    Jeg tror at det er genetisk betinget og kan være et resultat af indavl.

• #10   14. feb 2015 Tak for svar! Det er klart et interessant emne.
    Katten har det godt og trives. Indavl kan ikke udelukkes. Moderen var fra en gård og killingen er lavet på en anden adresse, så det er lidt spøjst. Min bror fortæller at den fik killingefoder fra den ville spise selv, så alt er udefra set gjort på den "rigtige måde.
    Men jeg forestiller mig stadig et eller andet genetisk underligt noget smiley

• #11   14. feb 2015 Det kommer jo an på om det er kvalitetsfoder den har fået, men tror nu også mere på indavl.

• Britt M
    Britt M Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 1
    #12   17. feb 2015 Hej!
    Jeg har også en kat, Lille Mis, en sort-hvid kat. Den kommer fra naboen, der har en hær af katte - også indavl. Lille Mis er også ret lille og trives men er nu 2½ år og mentalt er den stadig en killing. Tror godt det kan være indavl, men igen, når trådstarter skriver den har det godt, så vil jeg sige at det er ok.

Kommentér på:
Killing bliver ved med at være killing

Annonce