{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.565 visninger | Oprettet:

Janne.*
Janne.* Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
11. okt 2006
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365

Så er smuksakken hentet hjem.<3 {{forumTopicSubject}}

Så er guldklumpen endelig hentet hjem i fredags, jeg har bare været såå træt at jeg ikke orkede at lave et indlæg før i dag. smiley
Nu er der lidt fred alle misserne sover og den lille Sammie dreng er også endelig faldet om kuld haha.

Turen tilbage fra Jylland gik rigtigt fint, Sammie peb ganske lidt, de ca 3 timer det tog hjem. Jeg sad også tit med ansigtet nede ved lågen og beroligede ham, så han også kunne lære min stemme at kende. smiley

Den første nat havde jeg ham alene inde i soveværelset, men da han ikke var vant til en seng, så kom han ikke op hele natten, jeg prøvede, men han hoppede ned igen. Han peb da også lidt i løbet at natten. Han havde jo kun haft nogle få timer at lære hele huset og de andre misser og mig at kende inden jeg simpelthen ikke kunne åbne mine øjne mere og måtte gøre klar til natten. smiley

Men hold da op sikke en dejlig lille krudt ugle han er, der er gang i ham hele dagen, det er første gang han rigtig sover tungt, siden han kom her hjem. Men han spinder bare man ser på han og jeg har også siddet / halv ligget lidt med han i en halv times tid og blev slikket og nappe på hænderne, til han næsten var ved at falde i søvn, men så var der lige en lyd og så kunne man jo ikke ligge stille mere, men måtte man jo ned på gulvet og lege igen haha

Her er en lille video, jeg tog i går af han, sådan leger han hele dagen, når han ikke tager sig en lille lur. smiley

http://www.kattegalleri.dk/video/diverse-kat/11328-sammie_12_uger


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er smuksakken hentet hjem.<3
Kommentér på:
Så er smuksakken hentet hjem.<3

Annonce